سمنان استانی پیشرو در فرهنگ ایثار و شهادت


سمنان استانی پیشرو در فرهنگ ایثار و شهادت

استاندار سمنان گفت: استان سمنان در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت همواره در سطح کشور همواره پیشرو و پیشگام بوده و به نسبت جمعیت بیشترین شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ۱ دی ۱۴۰۰ در شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید حاج حسن شاطری، اظهار کرد: انشالله که همه ما در عمل، کردار و رفتار خود عامل به فرهنگ ایثار و شهادت باشیم و این مهم نیازمند کار جهادی و انقلابی در این حوزه است.

وی با تاکید بر اینکه برماست که امروز از حریم ایثار و شهادت دفاع کنیم، خاطرنشان کرد: مراسم های سالگرد شهید بزرگوار، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بزرگداشت برنامه های ۹ دی و فرهنگ ‌ایثار و شهادت در سطح استان به خوبی برگزار شود و دستگاه های اجرایی نیز در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند.

هاشمی افزود: در روستاها نیز می توان از ظرفیت دهیاری ها به منظور نصب تمثال مبارک شهدا در ورودی روستاها و برای آشنایی بیشتر با این عزیزان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، استفاده کرد.

وی عنوان کرد: اقدامات لازم در خصوص نصب اِلمان جبهه مقاومت و شهید حاج قاسم سلیمانی، در شهر های استان بویژه شهرهای مراکز شهرستان ها در دستور کار قرار گیرد.

هاشمی بیان کرد: کتاب و کتابخوانی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که می‌تواند با موضع مکتب حاج قاسم سلیمانی در سطح استان برگزار شود.

استاندار سمنان در پایان تصریح کرد: اگر بخواهیم در مقابل آسیب‌های اجتماعی بیمه شویم، حتما باید در کنار پدران و مادران شهدا بوده و قدردان این عزیزان باشیم و ضرورت دارد تا نسبت به رفع دغدغه این عزیزان گام برداریم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خداحافظی معلم با دانش آموزان