چالش شیرین گل محمدی در بازی پرسپولیس و ذوب آهن


چالش شیرین گل محمدی در بازی پرسپولیس و ذوب آهن

عملکرد عالی هافبک های پرسپولیس در بازی اخیر باعث شده است که یحیی گل محمدی در بازی تیمش مقابل ذوب آهن کار دشواری برای انتخاب دو بازیکن میانی سرخ ها داشته باشد. نوشته چالش شیرین گل محمدی در بازی پرسپولیس و ذوب آهن...

چالش شیرین گل محمدی در بازی پرسپولیس و ذوب آهن

کار دشوار یحیی برای انتخاب دو هافبک وسط پرسپولیس در بازی با ذوب آهن
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 دی 1400 | 23:01
چالش شیرین گل محمدی در بازی پرسپولیس و ذوب آهن

عملکرد عالی هافبک های پرسپولیس در بازی اخیر باعث شده است که یحیی گل محمدی در بازی تیمش مقابل ذوب آهن کار دشواری برای انتخاب دو بازیکن میانی سرخ ها داشته باشد.

چالش شیرین گل محمدی در بازی پرسپولیس و ذوب آهن

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کار یحیی گل محمدی برای انتخاب ۲ بازیکن از ۴ هافبک دفاعی آماده ای که در پرسپولیس دارد بسیار سخت است.

هنوز مشخص نیست برای بازی با ذوب آهن قرار است کدام بازیکنان به عنوان دو هافبک دفاعی راهی میدان شوند.

پرسپولیس در حال حاضر ۴ هافبک دفاعی آماده و قبراق در اختیار دارد و این یک دردسر شیرین برای یحیی است تا بتواند از بین آن ها دو نفر را راهی میدان کند. جالب این که پرسپولیس در دیدار مقابل ویستاتوربین در رقابت های جام حذفی، از ۴ هافبک دفاعی در ترکیب طی ۹۰ دقیقه بهره برد.

سرخ ها بازی را با زوج اسدی – شریفی آغاز کردند. پس از پایان ۴۵ دقیقه ابتدایی، رضا اسدی با صلاحدید کادرفنی تعویض شد و جای خود را به میلاد سرلک داد که همواره گزینه اول یحیی گل محمدی برای حضور ثابت در ترکیب اصلی است. جالب این که سرلک می توانست زننده سومین گل سرخ ها باشد اما آل کثیر روی خط دروازه به توپ ضربه زد تا گل به نام او ثبت شود. موضوعی که خود عیسی نیز به آن اشاره کرد.

در ادامه شریفی جوان که توانسته بود اولین گلش را با پیراهن پرسپولیس به ثمر برساند در دقیقه ۶۹ و درست ۵ دقیقه بعد از گلزنی اش، جای خود را به کمال کامیابی نیا داد تا شماره ۱۱ با تجربه سرخ ها نیز در این بازی به میدان رفته و عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد.

در نهایت و با این جا به جایی ها یحیی گل محمدی به هر ۴ هافبک دفاعی خود مقابل ویستاتوربین میدان داد و همگی آن ها نیز بازی خوبی ارائه داند تا مشخص نباشد قرار است کدام یک از این ۴ بازیکن برای بازی با ذوب آهن فیکس باشند.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !