یک کشته و 6 مصدوم براثر تصادف میکسر با 12 خودرو +فیلم


یک کشته و 6 مصدوم براثر تصادف میکسر با 12 خودرو +فیلم

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به برخورد یک میکسر بتن با 12 خودروی سواری در بزرگراه ستاری گفت:این حادثه شش مصدوم و یک فوتی در پی داشت.

به گزارش مشرق، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ۱۸:۴۹ دقیقه امشب یک مورد حادثه تصادف سنگین در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید ستاری به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی افزود: سه ایستگاه آتش نشانی به همراه جرثقیل سنگین به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی عنوان کرد: آتش نشانان در محل مشاهده کردند یک دستگاه میکسر بتن به دلیل نامشخص با ۱۲ دستگاه خودرو سواری برخورد کرده بود.

ملکی اظهار کرد: شش نفر دچار مصدومیت شده بودند که آتش نشانان مشغول تحویل آنها به عوامل اورژانس شدند.

وی تصریح کرد: این میکسر در ادامه مسیر خود به دلیل نقص فنی و عدم کنترل خودرو با پایه‌های فلزی یک پل عابر برخورد کرده و در همان جا با یک دستگاه خودروی ۲۰۶ اس دی برخورد کرده است.

وی با اشاره به اینکه خودروی ۲۰۶ به صورت کامل به زیر چرخ‌های میکسر رفته بود خاطرنشان کرد: متأسفانه خودروی ۲۰۶ به صورت کامل متلاشی شده بود و با حضور دو دستگاه جرثقیل سنگین میکسر را بلند کردند. ملکی بیان کرد:

ملکی اظهار کرد: آتش نشانان توانستند یک مرد حدوداً ۴۰ ساله را از داخل خودروی ۲۰۶ خارج کرده که متأسفانه به علت شدت جراحت جان خود را از دست داده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: زمانی که خودروی ۲۰۶ به صورت کامل از زیر میکسر خارج شد مشخص شد که تنها همین یک نفر داخل خودرو حضور داشته است.

وی گفت: این حادثه سنگین شش نفر مصدوم و یک فوتی داشت؛ در حال حاضر عملیات به پایان رسیده است و آتش نشانان مشغول ایمن سازی محل هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس