«نذر مهربانی»، شب یلدای تهرانی‌ها را خاطره‌انگیز می‌کند/ دیدار با خانواده شهید مسیحی که مورد تفقد رهبر انقلاب قرار گرفت


«نذر مهربانی»، شب یلدای تهرانی‌ها را خاطره‌انگیز می‌کند/ دیدار با خانواده شهید مسیحی که مورد تفقد رهبر انقلاب قرار گرفت

فرهنگسرای اندیشه در آستانه شب یلدا با برگزاری «نذر مهربانی» با همکاری خیرین به خانواده‌های کم بضاعت کمک‌رسانی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۷، در آستانه شب یلدا و برای ایجاد شبی خاطره‌انگیز از این آیین سنتی در بین تمام اقشار جامعه، فرهنگسرای اندیشه ویژه برنامه‌های مختلفی را برگزار می‌کند.


«نذر مهربانی» مهمان یلدایی اقشار کم بضاعت می‌شود
همزمان با فرا رسیدن شب یلدا، فرهنگسرای اندیشه ویژه برنامه «نذر مهربانی» را در مناطق محروم و روستاهای اطراف شهر تهران برگزار می‌کند.


در قالب این طرح، بسته‌های معیشتی شب یلدا در مناطق محروم و روستاهای اطراف شهر تهران توزیع می‌شود. این طرح خداپسندانه در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در قالب کمک‌های مومنانه و انجام فعالیت‌های جهادی تدارک دیده شده و با همکاری جمعی از خیرین نیکوکار و انجمن عکاسان «تصویر فصل» برگزار می‌شود.


در طرح «نذر مهربانی»، ۲۵۰ بسته معیشتی شب یلدا شامل اقلام خوراکی تهیه شده و همزمان با شب یلدا در سه‌شنبه ۳۰ آذرماه در مناطق کم برخوردار و نیازمند شهر تهران توزیع می‌شود تا اقشار کم‌بضاعت و آسیب‌‌پذیر جامعه مورد تکریم قرار گیرند.


شهروندان گرامی برای مشارکت در این طرح خداپسندانه می‌توانند با فرهنگسرای اندیشه و شماره تلفن ۸۸۵۰۵۵۱۳ داخلی ۰۷۴۰ تماس بگیرند.


تقدیر از خانواده شهیدان مسیحی که مورد تفقد رهبر انقلاب قرار گرفتند
در آستانه شب یلدا که مقارن با میلاد حضرت مسیح (ع) و آغاز سال جدید میلادی است، گروهی از عوامل و کارکنان فرهنگسرای اندیشه به دیدار خانواده یکی از شهدای مسیحی که در شهرمان زندگی می‌کنند، می‌روند و به منظور ارج نهادن به مقام شهدای مسیحی که در کشورمان به شهادت رسیدند، در قالب ویژه برنامه «مهر آیین» از این خانواده شهید تقدیر می‌کنند.


براساس این گزارش، ویژه برنامه «مهر‌ آیین» همزمان با شب یلدا در منزل شهیدان ادموند و هایقان موسسیان (پدر و پسر) برگزار می‌شود.


شهید هایقان موسسیان از شهدای مسیحی ترور است که در ۱۲ شهریورماه ۱۳۶۰ سال در تهران به شهادت رسید. هم‌چنین شهید ادموند موسسیان در ۲۳ خردادماه همان سال توسط منافقین کوردل ترور شد و به مقام رفیع شهادت نائل آمد. نکته قابل توجه درباره این خانواده معزز این است که رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۷۷ به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و در همین روزها به دیدار این خانواده شهید رفتند.


فرهنگسرای اندیشه به مناسبت فرارسیدن شب یلدا که مقارن با ایام فاطمیه و شهادت مظلومانه حضرت زهرا سلام الله علیها نیز شده است، مجموعه‌ای از تولیدات تصویری ویژه فضای مجازی شامل کلیپ، فوتوکلیپ و استوری کرده است.


این تولیدات تصویری با حال و هوای یلدای فاطمی تهیه شده و در فضای مجازی این مرکز منتشر می‌شود

پایان پیام/32

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!