برگزاری یلدای فاطمی با دستگیری از نیازمندان و تقدیر از مادران شهدا


برگزاری یلدای فاطمی با دستگیری از نیازمندان و تقدیر از مادران شهدا

حجت‌الاسلام والمسلمین پرهیزگار گفت: اهالی مسجد حضرت بقیه الله(عج) یلدای فاطمی را با دستگیری از سی خانواده نیازمند و تقدیر از چهارده مادر شهید برگزار می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین «عبدالرضا پرهیزگار» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه گروه جهادی فدائیان رهبر پایگاه بسیج «شهید محمد قاضوی» که در پی شیوع ویروس کرونا تشکیل شد، در ایام فاطمیه با همکاری مساجد منطقه 12 شهر تهران، در سه نوبت غذای گرم میان نیازمندان توزیع می کند، اظهار کرد: این گروه همچنین در برپایی ایستگاه های فرهنگی به مناسبت گرامیداشت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در میادین شوش، قم، مولوی و خراسانی فعالیت دارد.

امام جماعت مسجد حضرت بقیه الله (عج) (واقع در تهران، خیابان شوش، نبش چهارراه لب خط) افزود: اهالی این مسجد با محوریت گروه جهادی فدائیان رهبر، مراسم یلدای فاطمی را با دستگیری از سی خانواده نیازمند و تقدیر از چهارده مادر شهید برگزار می کند.

وی اضافه کرد: تلاش بچه های مسجد حضرت بقیه الله (عج) این است که همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید میان هویت اسلامی و ایرانی ما پیوندی دقیق و البته با حفظ و احترام به مقدسات و شعائر دین شکل گیرد، امسال و دو سال آینده که ایام فاطمیه با مناسبت ملی یلدا همزمان شده است، بتوانند از این ظرفیت میهنی برای تعظیم شعائر دینی و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی استفاده کنند.

پرهیزگار خاطرنشان کرد: پایگاه بسیج مسجد حضرت بقیه الله (عج) همچنین با همکاری بیست مسجدی که در برگزاری اجتماع فاطمی جنوب تهران مشارکت دارند، کار سیاهپوش کردن تمام محلات مناطق 12 و 15 و بخش هایی از منطقه 14 شهر تهران را انجام دادند. این سیاهپوشان از یکی دو روز مانده به فاطمیه اول شروع شد و یک روز پس از ایام فاطمیه با همکاری همین مسجدی ها جمع آوری می شود.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...