حادثه رانندگی در شهرستان اصفهان پنج کشته داشت


حادثه رانندگی در شهرستان اصفهان  پنج کشته داشت

اصفهان- ایرنا- برخورد یک دستگاه تریلی با خودروی سواری پژو پارس چهارشنبه شب در تودشک از توابع شهرستان اصفهان موجب کشته شدن پنج تن از سرنشینان این خودرو شد.

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه ساعت ۲۳ و ۵۵ دقیقه شب گذشته در تودشک رخ داد که پس از اعلام به اورژانس یک واحد امدادی به محل اعزام شد.

عباس عابدی افزود: در این سانحه رانندگی ۲ مرد و ۳ زن در دم جان خود را از دست دادند.

شهر تودشک در شرق بخش کوهپایه شهرستان اصفهان و در ۹۶ کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.

تصادف در خیابان امام خمینی (ره) اصفهان ۲ کشته و یک مصدوم برجاگذاشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا از انحراف و برخورد پراید با پایه پل و فوت ۲ نفر از سرنشینان آن و مصدوم شدن یک تَن دیگر خبر داد.

سرآتشیار فرهاد کاوه آهنگران گفت: ساعت ۳ بامداد امروز حادثه تصادف، فوت و محبوسی راننده و سرنشینان یک دستگاه سواری پراید واقع در خیابان امام خمینی (ره) به اتاق فرمان ۱۲۵ اعلام و نیروهای امداد و نجات ایستگاه های شماره ۲ ، ۱۰ و ۲۱ به محل اعزام شدند.

وی افزود: اتش نشانان با ایمن سازی محل، جسد ۲ سرنشین مرد فوت شده و یک مرد دیگر که در خودرو محبوس و به شدت مجروح شده بود خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس و نیروی انتظامی دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی و رعایت سرعت مجاز می تواند از وقوع بسیاری از حوادث رانندگی جلوگیری کرده و ضامن سلامتی شهروندان باشد.

به گزارش ایرنا؛ براساس آمار پزشکی قانونی استان اصفهان در نیمه نخست امسال ۵۳۴ نفر به‌دلیل حوادث ترافیکی در استان جان باختند که از این تعداد ۱۰۱ نفر زن و ۴۳۳ نفر مرد بودند.

میزان فوت ناشی از تصادفات در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۵۰۴ نفر شامل ۹۵ زن و ۴۰۹ مرد، ۶.۲ درصد افزایش یافته است.

در ۶ ماه نخست امسال ۱۲ هزار و ۲۵۳ نفر در تصادفات دچار مصدوم شدند که نسبت به مدت مشابه سال ۹۹ با ۱۱ هزار و ۲۱۸ نفر ۹.۲ درصد افزایش داشته است.

همچنین ماموریت‌های تصادفات جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ استان اصفهان در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن