2 هزار بسته معیشتی با مشارکت هلال‌ احمر استان مرکزی توزیع شد


2 هزار بسته معیشتی با مشارکت هلال‌ احمر استان مرکزی توزیع شد

اراک - ایرنا - مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر استان مرکزی گفت: 2 هزار بسته غذایی در قالب طرح حمایتی یلدانه جمعیت هلال‌ احمر در سطح این استان توزیع شد.

« علیرضا محمودی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طرح یلدانه داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مرکزی در سراسر شعب استان مرکزی اجرا شد.
وی بیان کرد: پاسداشت سنت‌ها و رسوم کهن یکی از راه‌های انتقال فرهنگ است، اگر این رسوم با مفاهیم اکرام به همنوع آمیخته باشد الگوی مناسبی برای آیندگان است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی ادامه داد: طرح یلدانه امسال با شعار یلدا برای همه با مشارکت اعضای داوطلبان مرکزی و با هدف گسترش همدلی و مهربانی برای افراد جامعه برگزار شد.
وی تصریح کرد: داوطلبان با تهیه و بسته بندی مواد غذایی و حضور در مراکز نگهداری سالمندان، کودکان بی سرپرست، گرمخانه‌ها، ایستگاه پرستاری، آتش‌نشانی، سرکشی از پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری جمعیت هلال احمر همدلی و نوعدوستی را ترویج کردند.
محمودی گفت: در این راستا بیش از ۲ هزار بسته غذایی توسط داوطلبان و خیران در سراسر استان تهیه و بخش قابل توجهی از آن بین افراد نیازمند در مناطق محروم و کم برخوردار توزیع شد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی افزود: طرح ملی یلدانه از جمله طرح‌های عام المنفعه است که برای چهارمین سال متوالی در جمعیت هلال احمر اجرایی شد.

۱۲ هزار داوطلب جوانان و امدادگر در جمعیت هلال احمر استان مرکزی فعالیت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج