حمله اراذل و اوباش با قمه به مدیر یک مدرسه


حمله اراذل و اوباش با قمه به مدیر یک مدرسه

خبر ورود اراذل و اوباش به یک مدرسه و حمله با قمه به مدیر مدرسه از روز گذشته در فضای مجازی هرمزگان بشدت دست به دست می‌شود.

به گزارش مشرق؛ از روز گذشته خبر ورود اراذل و اوباش به یک مدرسه در این شهر و حمله با قمه به مدیر آن مدرسه با سرعت در فضای مجازی هرمزگان و جنوب کشور در حال گسترش است و ویدیویی نیز از خونریزی شدید مدیر مدرسه و انتقالش به بیماستان نیز به انتشار رسیده است.

ایرج بیت الهی مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در پاسخ به پیگیری فارس در این زمینه اظهار کرد: ساعت ۱۶ روز ۳۰ آذر دو یا سه نفر با بالارفتن از دیوار مدرسه دبیرستان ادیب در بندرعباس وارد محوطه این مدرسه می‌شوند که بلافاصله سرایدار مدرسه متوجه موضوع می‌شود و ورود این افراد که قمه به همراه داشته‌اند را به مدیر مدرسه اطلاع می‌دهد.

وی افزود: مدیر مدرسه بلافاصله به سمت این افراد رفته و جویای علت ورود آنها به مدرسه می‌شود که با گردن‌گشی و رفتار تند این دو یا سه نفر مواجه می‌شود و آنها ابراز می‌کنند که برای دیدن فامیل و دوستشان وارد مدرسه شده‌اند و لذا مدیر از معاون مدرسه می‌خواهد که با ۱۱۰ تماس بگیرند و در این حین، با قمه به سمت گردن و دست مدیر مدرسه (آقای سعدی کناری) حمله ور می‌شوند و پس از چند ضربه به مدرسه مدرسه، متواری می‌شوند.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، معلمان مدرسه بلافاصله مدیر مدرسه را به بیمارستان شهید محمدی منتقل می‌کنند و وی پس از پیگیری‌هایی بدلیل نبود تخت و وضعیت نامناسب بیمارستان در بخش آی‌سی‌یو بستری می‌شود.

بنابر پیگیری‌های خبرنگار فارس از دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، حال معلم پس از دو روز بستری بهبود نسبی یافته و وضعیت نسبتا مناسبی دارد اما باید تحت عمل جراحی قرار گیرد و به نظر می‌رسد که تاندون دست وی پاره شده است.

همچنین پلیس اعلام کرده که دو نفر را در این زمینه دستگیر کرده و پیگیری برای روشن شدن ابعاد این حمله اراذل گونه به مدیر یک مدرسه که از جمله چهره‌های سلیم و امین میان معلمان و فرهنگیان استان است، ادامه دارد.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره فوق جذاب الهه جعفری بازیگر سریال نوروز رنگی بیرون سریال + بیوگرافی و عکس های زیبا