معبر پرترافیک «سبدبافان» همدان تعریض شد


معبر پرترافیک «سبدبافان» همدان تعریض شد

همدان- ایرنا- شهردار منطقه یک شهر همدان با بیان اینکه اولویت مدیریت شهری، بازگشایی معابر پر ترافیک است، از تملک و تخریب یک ملک برای تعریض معبر در محله سبدبافان به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان خبر داد.

«حامد جلیلوند» روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این ملک با اعتبار ۵۸ میلیارد ریال تملک شده است افزود: محله سبدبافان یکی از محلات قدیمی و پرتردد شهر همدان است و یکی از درخواست های اصلی شهروندان در این محله تعریض معبر برای روان سازی عبور و مرور بود.

وی اظهار داشت: طی روزهای اخیر عملیات تخریب و آواربرداری از این ملک صورت گرفته و به محض جمع آوری کامل ضایعات ساختمانی و زیرسازی عملیات، آسفالت ریزی آن انجام و تحویل همشهریان می شود.

شهردار منطقه یک همدان با بیان اینکه یکی از مشکلات شهروندان در محلات قدیمی عرض کم معابر و ترافیک شدید در ساعات شلوغی است افزود: تلاش شهرداری منطقه یک شناسایی مناطق و معابر مستعد تعریض و بازگشایی آنها است تا شهروندان بتوانند با آسایش بیشتری و به دور از هرگونه ترافیک و شلوغی در این محلات زندگی کنند.

جلیلوند گفت: طراحی و ساماندهی شبکه معابر به خصوص در محلات قدیمی شهر باید با برنامه ریزی دقیق و هدفمند پیگیری شود تا ارتباطات درون شهری بدون هیچگونه مشکل و معضلی صورت پذیرد که در این صورت شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا