حل مشکل آب شرب لردگان از رئیس‌جمهور با ادبیات متفاوت مطالبه شود


حل مشکل آب شرب لردگان از رئیس‌جمهور با ادبیات متفاوت مطالبه شود

نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل کم‌آبی در این دو شهرستان، گفت: می‌طلبد در سفر رئیس‌جمهور بحث مشکل کم‌آبی و تامین آب شرب پایدار با ادبیات متفاوت‌تری نسبت به گذشته مورد مطالبه قرار بگیرد.

حسین بامیری دوم دی‌ماه در شورای اداری شهر لردگان با اشاره به مشکل تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی در شهرستان‌های خانمیرزا و لردگان، اظهار کرد: بعد از بیش گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی زیبنده نیست که مردم این شهرستان برای دسترسی به آب آشامیدنی سالم با مشکل مواجه باشند، آب شرب نیاز اولیه و ابتدایی مردم است.

نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی افزود: می‌طلبد در سفر رئیس‌جمهور بحث مشکل کم‌آبی و تامین آب شرب پایدار با ادبیات متفاوت‌تری نسبت به گذشته مورد مطالبه قرار بگیرد، عملکرد وزارت نیرو در سال‌های گذشته مردم این استان را در بحث تامین آب با مشکل مواجه کرده است.

وی با تاکید بر ارائه برنامه توسط مدیران چهارمحال و بختیاری برای توسعه لردگان و خانمیرزا، گفت: باید برای روند توسعه شهرستان لردگان در بودجه سال ۱۴۰۱ برنامه تعریف شود، تاکنون ۱۰۶ برنامه برای توسعه این شهرستان در سال آینده پیشنهاد شده است، اما تا تحقق آن فاصله داریم، برخی پروژه‌ها نیازمند اعتبار ملی است.

بامیری با بیان اینکه مسئولان چهارمحال و بختیاری باید دریافت مجوز ماده ۲۳ برای طرح‌های بزرگ استان به‌ویژه لردگان و خانمیرزا را دنبال کنند، گفت: ۱۸۰۰ میلیارد ریال برای پروژه آزادراه لردگان به خانمیرزا در اعتبارات ۱۴۰۱ اختصاص یافته و پیمانکار نیز مشخص شده است.

نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شاخص‌های محرومیت در چهارمحال و بختیاری و به‌ویژه شهرستان لردگان، توضیح داد: در حال حاضر بالغ بر ۷۰۰۰ نفر از جمعیت شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا از نعمت گاز بی‌بهره‌ هستند که حل این مشکل نیازمند رایزنی در سطح ملی است.

وی در پایان تصریح کرد: مردم شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا امکان ثبت‌نام در سامانه تامین مسکن را ندارند و این مشکل باید در اسرع وقت حل شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !