پیکر شهید فرامرز کوهی در پیشوا تشییع و به خاک سپرده شد


پیکر شهید فرامرز کوهی در پیشوا تشییع و به خاک سپرده شد

تهران- ایرنا- پیکر پاک و مظهر شهید فرامرز کوهی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس که پس از 39 سال به میهن اسلامی بازگشت، پیش از ظهر امروز پنجشنبه با حضور استاندار تهران در پیشوا تشییع و به خاک سپرده شد.

پیکر شهید فرامرز کوهی در پیشوا تشییع و به خاک سپرده شد

به گزارش ایرنا، مردم خداجوی شهرستان‌های پیشوا و ورامین که شامگاه گذشته با حضور در حسینه شهدا و روستای چالتاسیون زادگاه شهید، با پیکر پاک و مطهر شهید کوهی وداع کرده بودند، با حضور در میدان امام خمینی (ره) پیشوا، پیکر این شهید تازه تفحص و شناسایی شده وی را در برگرفته و تا صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) تشییع کردند.

پیش از حضور پیکر این شهید سرافراز در پیشوا، مردم شهرستان ورامین نیز با حضور در میدان امام حسین(ع) پیکر شهید کوهی را در مسیر خیابان شهدا تا میدان امام خمینی(ره) تشییع کردند.

تشییع کنندگان با سردادن شعارهای حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، این گل پرپر ماست هدیه به رهبر ماست و این گل پرپر از کجا آمده از سفر کرب و بلا آمده، پیکر این شهید سرافراز را تا منزل ابدی بدرقه کردند.

پیکر شهید فرامرز کوهی پس از اقامه نماز در گلزار شهدای صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) به خاک سپرده شد.

شهید کوهی از شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در خرداد ۶۱ در منطقه عملیاتی شرق بصره به مقام شهادت نائل آمد و بعد از ۳۹ سال پیکر پاک و مطهرش در شهر حمیدیه عراق تفحص و به آغوش‌ ایران اسلامی بازگشت.

دشت ورامین در طول دوران هشت سال دفاع مقدس هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم اسلام کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند