تیم والیبال بانوان مهاباد در مسابقات لیگ دسته اول کشور شرکت خواهد یافت


تیم والیبال بانوان مهاباد در مسابقات لیگ دسته اول کشور شرکت خواهد یافت

مهاباد- ایرنا- رییس هیات والیبال مهاباد گفت: تیم والیبال بانوان این شهرستان آماده حضور پرقدرت در مسابقات لیگ دسته یک بانوان باشگاه های کشور شد.

هیرش وقاری روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم بانوان مهاباد که با عنوان باشگاه "استعدادهای درخشان" شکل گرفته است با تلاش اداره ورزش و جوانان، هیات والیبال، اعضای کادر فنی و همچنین حامیان تیم والیبال برای حضور موفق و همچنین کسب سهمیه لیگ برتری سازماندهی شده است.

وی ادامه داد: ترکیب ۱۲ نفره این تیم برای این رقابت ها مشخص و روز گذشته ضمن کمک مای لازم توسط اسپانسر، آیین رونمایی از پیراهن این تیم نیز برگزار شد.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد اظهار داشت: "مریم خلیلی"، "سوما گلابی"، "پرستو بهجتی"، "سانا ابراهیمی"، "گزینگ ملا"، "هانیه کریمی"، "کژین شتاب"، "سیما فتحی"، "زینب اقدامی"، "نادیا کارزار"، "مهسا مدق" و "ستاره کمانی" ترکیب تیم را تشکیل دادند.

وقاری اضافه کرد: "ساکار نوذری" و "شیما مظهری" به ترتیب به عنوان سرمربی و سرپرست، هدایت تیم را برعهده دارند.

وی افزود: تیم هیات والیبال بانوان مهاباد امشب به مشهد اعزام خواهد شد تا در این رقابت ها که به طور متمرکز در این شهر برگزار خواهد شد در نخستین دیدار خود روز یکشنبه پنجم دیماه به مصاف "نام آوران قایم شهر" برود.

به گزارش ایرنا، استعدادهای درخشان والیبال بانوان مهاباد در گروه "و" این رقابت‌ها با تیم‌های "نام آوران قایم شهر"، "سورن خراسان رضوی"، و "نفت امیدیه" همگروه شده است.

تیم هیات والیبال بانوان این شهرستان در سال ۱۳۹۷ موفق به حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک و کسب سهمیه لیگ برتری بانوان شده بود که به دلیل نبود اسپانسر و حمایت مالی از حضور در سوپرلیگ بانوان کناره گیری کرد.

شهرستان ۲۴۰ هزار نفری مهاباد دارای ۹ هزار ورزشکار در قالب ۴۳ هیأت، ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صحبت های دادستان کل کشور درباره اجرای طرح نور