پیام راموس برای هواداران PSG بعد از اخراج


پیام راموس برای هواداران PSG بعد از اخراج

سرخیو راموس، مدافع پاری سن ژرمن، پس از اخراج در دیدار برابر لوریان پیام جالبی در اینستاگرامش منتشر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ فرانسه به مصاف لوریان رفت و با گل مائورو ایکاردی در دقیقه 92 موفق شد از شکست فرار کرده و به تساوی 1-1 برسد.

نکته جالب این بازی حضور سرخیو راموس در میدان بود که پس از مدت‌ها مصدومیت و طی کردن روند درمان در ابتدای نیمه دوم برای تیمش به زمین آمد.

با این حال این مدافع اسپانیایی که در طول دوران حضورش در رئال مادرید بارها و بارها کارت زرد و قرمز دریافت کرده بود، در بازی شب گذشته نیز دو کارت زرد به فاصله چهار دقیقه در دقایق 81 و 85 گرفت و از زمین بازی اخراج شد.

پیام راموس برای هواداران PSG بعد از اخراج

این اتفاق در حالی افتاد که پی اس جی با یک گل از حریف عقب بود و اخراج راموس می‌توانست باعث شود که آنها با یک یار کمتر سه امتیاز این بازی را از دست دهند، هرچند تک گل ایکاردی نجات بخش تیم پوچتینو شد.

راموس پس از پایان بازی با انتشار پستی در صفحاتش در شبکه‌های اجتماعی چون اینستاگرام و توییتر به این اتفاق اشاره کرده اما در عین حال سعی کرد نگاه مثبتی به آن داشته باشد.

این مدافع نوشت:« امروز روز جدیدی برای یادگیری است، فردا روز جدیدی برای پیشرفت است. همیشه در انتظار حرکت رو به جلو هستیم. ما ادامه می‌دهیم!»

ماه‌های اول حضور راموس در ترکیب پی اس جی با دشواری‌های متفاوتی روبرو بود و مصدومیت این بازیکن باعث شد که شایعات بسیاری حتی درباره فسخ قرارداد با او شنیده شود اما حالا به نظر می‌رسد که این بازیکن کم کم آماده بازگشت به میادین است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !