440 خودرو ارسال مرسولات به ناوگان پُست کشور اضافه شد


440 خودرو ارسال مرسولات به ناوگان پُست کشور اضافه شد

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران از اضافه شدن 400 دستگاه وانت و 40 دستگاه کامیون به ناوگان حمل و ارسال مرسولات این شرکت در سراسر کشور خبر داد. رمضانعلی سبحانی فر روز پنجشنبه در جریان بازدید از زیرساخت‌ها و مراکز پست اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: این اقدام در راستای نوسازی و بهسازی ناوگان...

440 خودرو ارسال مرسولات به ناوگان پُست کشور اضافه شد
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران از اضافه شدن ۴۰۰ دستگاه وانت و ۴۰ دستگاه کامیون به ناوگان حمل و ارسال مرسولات این شرکت در سراسر کشور خبر داد.
رمضانعلی سبحانی فر روز پنجشنبه در جریان بازدید از زیرساخت‌ها و مراکز پست اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: این اقدام در راستای نوسازی و بهسازی ناوگان حمل و جابه‌جایی مرسولات انجام‌گرفته است.
وی تصریح کرد: کامیون برای جابه‌جایی برون‌شهری و وانت برای حمل‌ونقل داخل شهرها استفاده می‌شود و اکنون مجموع وانت‌ها به ۸۰۰ دستگاه رسیده است.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران اضافه کرد: استفاده از قطار نیز برای توسعه حمل مرسولات پستی در بین استان‌ها نیز آغازشده تا بتوان حجم مبادلات را افزایش داد.
سبحانی فر خاطرنشان کرد: اکنون پنج هاب (قطب) منطقه‌ای در کشور فعال است که برای ارسال مرسولات به دیگر استان‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد که سامانه خودکار و مکانیزه دسته‌بندی (سورتینگ) مرسولات در آن فعال است.
وی بابیان اینکه هوشمند سازی و افزایش خدمات الکترونیکی از اولویت و اهداف شرکت به شمار می‌رود اظهار داشت: این امر به شفافیت، خدمات بهینه و فساد زدایی منجر خواهد شد.
مدیرعامل شرکت ملی پست ایران به افزایش هزینه‌های ارسال مرسولات در سه سال اخیر اشاره کرد و افزود: ۱۲۵ درصد افزایش هزینه‌ها در این سال‌ها نشان می‌دهد که هزینه‌ها و تعرفه‌ها تناسبی با یکدیگر ندارند.
سبحانی فر با اشاره به اینکه این شرکت با ۱۹۲ کشور جهان تبادل پستی دارد گفت: روزانه بالغ‌بر هشت تُن انواع کالا و مرسولات به دیگر کشورها ارسال می‌شود.
در زمان حاضر ۷۲ واحد پستی دولتی شامل ۲۳ اداره، هفت ناحیه پستی و ۴۲ واحد شهری دولتی در استان اصفهان وجود دارد همچنین ۳۸۵ دفتر پیشخوان دولت، ۵۲ نمایندگی شهری، ۱۸۸ نمایندگی روستایی و ۲۸۲ دفتر "آی سی طی " در این منطقه فعال است.
۴۴۰ خودرو ارسال مرسولات به ناوگان پُست کشور اضافه شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها