استاندار تهران از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی عباس‌آباد بازدید کرد


استاندار تهران از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی عباس‌آباد بازدید کرد

تهران- ایرنا- استاندار تهران در جریان سفر یکروزه به شهرستان پاکدشت، از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی عباس‌آباد بازدید کرد.

به گزارش ایرنا، محسن منصوری روز پنجشنبه در جریان سفر به شهرستان پاکدشت، با حضور در شهرک صنعتی عباس‌آباد، در جریان روند تولید و مشکلات تولید کنندگان بخش خصوصی قرار گرفت.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در جریان این بازدید گفت: پاکدشت از چهار شهرک صنعتی مهم عباس آباد، خوارزمی، پایتخت و شنزار، چهار لکه صنعتی و سه هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی مستقر در داخل و خارج از شهرک صنعتی برخوردار است.

فرهاد بشیری افزود: پاکدشت در حوزه تولید آجر، سفال و شن و ماسه، اصلی ترین قطب استان است و مجموعه فعالیت‌ها اقتصادی، رقم اشتغال این شهرستان را بیش از ۹۴.۳ درصد و نرخ بیکاری کمتر از پنج درصد رسانده است.

وی گفت: فعالیت گسترده واحدهای صنعتی باعث شده تا کمبود نیروی کار به یکی از مشکلات این وحدها تبدیل شود.

بشیری اظهار داشت: بیش از سه هزار کارگاه صنفی با اشتغال بالای ۵۰ نفر در هر کارگاه، در پاکدشت مستقر است و ۵۰ درصد نیروی کار در حوزه صنعت، ۳۹ درصد در حوزه خدمات، ۶ درصد حوزه کشاورزی و ۵ درصد سایر بخش‌ها مشغول به کار می‌باشند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی افزود: پاکدشت با دارابودن هزاران واحد صنعتی و تولیدی نقش مهم و تاثیرگذار در توسعه صنعتی کشور دارد و با توسعه فعالیت‌های صنعتی شاهد رونق فرصت‌های اشتغال در پاکدشت خواهیم بود.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید