فرصت مجدد به داوطلبان جامانده برای ثبت نام در آزمون دکتری نیمه متمرکز 1401


فرصت مجدد به داوطلبان جامانده برای ثبت نام در آزمون دکتری نیمه متمرکز 1401

سخنگوی سازمان سنجش کشور گفت: داوطلبان جامانده می‌توانند تا دهم بهمن در آزمون دکتری نیمه متمرکز 1401 ثبت نام کنند.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: به اطلاع متقاضیان آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۱ که از اول آذر تا ۱۲ آذر موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند می‌رساند، این سازمان امکانی را فراهم کرده تا این دسته از متقاضیان حداکثر تا روز جمعه مورخ ۱۰ بهمن بتوانند صرفاَ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org با تاخیر ثبت نام کنند.

او افزود: متقاضیان می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قابل دسترس است، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

زرین آمیزی تصریح کرد: هزینه ثبت نام با تاخیر حسب مصوبه مورخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ هیئت محترم وزیران مبلغ ۳.۷۷۷.۰۰۰ (سه میلیون و هفتصد و هفتاد و هفت هزار) ریال است که به حساب خزانه واریز می‌شود. لازم به توضیح است هزینه فوق شامل مجموع هزینه‌های ثبت نام در بازه زمانی مقرر به مبلغ ۲.۵۸۰.۰۰۰ ریال، ثبت نام برای متاخرین به مبلغ ۱.۶۸۰.۰۰۰ ریال و خدمات پیام کوتاه به مبلغ ۱۲.۰۰۰ ریال است.

سخنگوی سازمان سنجش کشور گفت: آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۱ در روز جمعه مورخ ۶ اسفند ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار