فرماندار جدید قشم معارفه شد


فرماندار جدید قشم معارفه شد

قشم- ایرنا- در آیینی با حضور مشاور رییس و مدیرکل هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، نمایندگان هرمزگان، معاون سیاسی استانداری هرمزگان، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان، امامان جمعه شیعه و اهل سنت قشم، محمد محمد حسینی تختی به عنوان فرماندار جدید شهرستان قشم معارفه و از خدمات علیرضا نصری در این سمت قدردانی شد.

امام جمعه قشم روز پنجشنبه در این آیین گفت: هر مسوولیتی تاریخ انقضایی دارد و فرماندار صاحب امضا و دستور و امر است که می‌تواند در دوره مسوولیت خود خدماتی ماندگار برای مردم به یادگار بگذارد.

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی افزود: مشکلات مختلفی از جمله مباحث فنی، آب و غیر آن وجود دارد اما مسیر پیشرفت همدلی و اتحاد است که باید همواره آن را در نظر داشت.

وی ادامه داد: احساس اتحاد و یکپارچگی در شهرستان قشم نباید از بین برود و هیچ راهی برای توسعه بهتر از توسعه و اتحاد و همدلی نیست.

امام جمعه قشم با اشاره به اینکه پذیرش مسوولیت‌ها باید برای تقویت روح اتحاد و همبستگی باشد، تصریح کرد: موضع‌گیری‌هایی که رخ می‌دهد برای خدا نیست و باعث تضعیف شهرستان می‌شود که باید از آن اجتناب کرد.

محمدحسینی تختی سوابق مختلف اجرایی و مدیریتی از جمله دبیر و مشاور مجمع نمایندگان استان هرمزگان در ادوار دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی، مسوول دفتر نایب رئیس ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی، دبیر فراکسیون فناوری اطلاعات مجلس شورای اسلامی و دبیر فراکسیون بنادر و توسعه دریا محور مجلس شورای اسلامی را در کارنامه دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه