بازی‌های ما با نتایج هم‌خوانی ندارد؛ / کمالوند: روی قولم به مسؤولان باشگاه هستم


بازی‌های ما با نتایج هم‌خوانی ندارد؛ / کمالوند: روی قولم به مسؤولان باشگاه هستم

سرمربی نفت مسجدسلیمان معتقد است به حق تیمش در این فصل نرسیده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند در نشست خبری قبل از دیدار مقابل فجر سپاسی شیراز اظهار کرد: بازی فردا از نظر جدولی بسیار حائز اهمیت است چون تیم ما با وجود اینکه در چهار، پنج مسابقه گذشته نمایش خوبی داشته، اما متاسفانه نتوانسته به استحقاق خود برسد ولی امیدوارم فردا یک بازی خوب و هجومی ارائه کنیم و سه امتیاز بازی را بگیریم تا جایگاهمان را در جدول بهتر کنیم.

او ادامه داد: پس از یک پیروزی در جام حذفی سعی کردیم بچه‌ها را از نظر روحی روانی آماده بازی فردا کنیم. از تیم فجر سپاسی شناخت خوبی داریم و می‌دانیم تیم سختکوش و دونده‌ای هستند. روی نقاط ضعف و قوت آنها کار کردیم و امیدوارم فردا سه امتیاز خوب کسب کنیم و وضعیت خودمان در جدول را بهبود ببخشیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در خصوص اینکه به او اولتیماتوم داده شده یا خیر، ابراز کرد: ما از ابتدای فصل می دانستیم کارمان خیلی سخت است. بارها گفته‌ام تیم خودمان را در فاصله ۲۰ روز مانده به شروع مسابقات جمع کردیم، اما من روی قولم به مسؤولان باشگاه که حفظ تیم در لیگ برتر است، هستم و معتقدم قطعا نه تنها می‌مانیم، بلکه یک جایگاه خوب کسب می‌کنیم.

کمالوند تاکید کرد: فوتبالی که به نمایش می گذاریم با نتایجی که گرفته‌ایم، اصلا همخوانی ندارد. خیلی بهتر از نتایجی که گرفتیم، بازی کردیم ولی اتفاقاتی در دیدارهای اخیر افتاد که نتیجه نگیریم ولی امیدوارم فردا این مسائل به پایان برسد و ناکامی‌ها تمام شود.

او یادآور شد: بچه‌های ما ریکاوری خیلی خوبی در هفته اخیر در یکی از کلینیک‌های معتبر اهواز انجام دادند که جای تشکر از مسؤول این مجموعه پزشکی دارد و امیدوارم در مسجدسلیمان هم چنین شرایطی داشته باشیم. در هفته‌های اخیر مصدومیت‌های پی در پی بچه‌های ما را اذیت کرد، اما برای بازی با فجر سپاسی یکی، دو بازیکن آسیب دیده داریم که کادر پزشکی روی آنها کار می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق