گوشی تاشوی، Huawei P50 Pocket با مشخصات کامل به بازار عرضه شد


گوشی تاشوی، Huawei P50 Pocket با مشخصات کامل به بازار عرضه شد

تلفن همراه P50 Pocket، با ویژگی‌های منحصر و در سه رنگ مشکی، سفید الماسی و طلایی مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از گیزمو چاینا، شرکت هوآوی، در ۲۳ دسامبر از محصولات جدید خود رونمایی کرد که محصول جدید و محبوب این شرکت، تلفن تاشو جیبی Huawei P۵۰ Pocketاست. این تلفن جدیدترین گوشی هوشمند تاشو شرکت هوآوی است که با ویژگی‌های جالبی وارد بازار می‌شود.

طراحی و نمایش

گوشی تاشو P۵۰ Pocket، غول فناوری چینی است که شرکت هوآوی بر طراحی و کیفیت آن تاکید دارد. این تلفن همراه در دو نوع طلای ممتاز وارد بازار می‌شود. نمونه اول آن الماس دارد، در حالی که نوع طلایی آن توسط طراح برجسته، آیریس ون هرپن، ساخته شده است. هر دو مدل دارای طراحی پیشرفته ۳ بعدی در پشت هستند که دارای یک ماژول دوربین دایره‌ای و صفحه پوشش گرد است. این صفحه گرد، می‌تواند اعلان‌ها و سایر اطلاعات مهم را از انواع برنامه‌های پشتیبانی شده نمایش دهد.

این دستگاه در قسمت جلویی، یک صفحه نمایش ۶.۹ اینچی OLED با نسبت تصویر ۲۱:۹ و تراکم پیکسلی ۴۴۲ppi دارد که از ۱.۰۷ میلیارد رنگ و طیف رنگ گسترده P۳ پشتیبانی می‌کند. یکی از جنبه‌های قابل توجه، طراحی لولای چند بعدی آن است که شعاع کوتاه‌تری نسبت به مدل‌های قبلی خود دارد. تیم تحقیق و توسعه، زمان زیادی را صرف گسترش این بخش تلفن کرده است، تا از طریق آن طراحی تاشو شبیه به سمت داخل ارائه می‌کند.

دوربین

هنگام صحبت از گوشی‌های تاشوی هوشمند، نمایشگر و جنبه‌های مرتبط با آن در مرکز توجه کاربران قرار می‌گیرند، در حالی که دوربین کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد. هواوی به دنبال تغییر این دیدگاه با گوشی P۵۰ Pocket است که تجربه عکاسی خاصی را ارائه می‌دهد. این تلفن تاشو، دارای یک دوربین ۴۰ مگاپیکسلی True Chroma، در کنار یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی Ultra Spectrum است که با یک سنسور ۱۰ کاناله چند طیفی و یک نورپرداز Ultra Spectrum جفت می‌شوند.

گوشی تاشوی، Huawei P50 Pocket با مشخصات کامل به بازار عرضه شد

هواوی

آخرین پیشرفت شرکت هوآوی در فناوری دوربین، Ultra Spectrum و سنسو‌رهای مربوط به آن است. این پیشرفت امکان بازتولید تصویر بهبودیافته دارد که به تولید تصاویر واضح در تاریکی کمک می‌کند. عملکرد کلیدی این سنسورحالت جدید عکاسی فلورسانس با طیف فوق العاده است. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد محتوا و جزئیاتی را که با چشم غیر مسلح دیده نمی‌شوند، ثبت کنند.

مشخصات فنی

گوشی Huawei P۵۰ Pocket، دارای یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که شارژ سریع ۴۰ واتی SuperCharge دارد.. همچنین این دستگاه دارای تراشه ۸۸۸ کوالکام است که فقط از ۴ G پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به ۱۲ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، وای‌فای ۶، باز کردن قفل با چهره از دوربین جلو و پشت و اسکنر اثرانگشت جانبی اشاره کرد. این گوشی تاشو فقط ۱۹۰ گرم وزن دارد. همچنین ضخامت این تلفن در حالت باز شده ۷.۲ میلی‌متر و در حالت تا شده ۱۵.۲ میلی متر است.

گوشی تاشوی، Huawei P50 Pocket با مشخصات کامل به بازار عرضه شد

قیمت و در دسترس بودن

گوشی تاشو P۵۰ Pocket، در سه رنگ مشکی، سفید الماسی و طلایی ممتاز موجود است. درحال حاضر تنها دو نسخه طلایی ممتاز و سفید الماسی در بازار خارج از کشور در دسترس قرار دارد. قیمت این تلفن، برای مدل ۸ گیگابایتی + ۲۵۶ گیگابایتی از ۸۹۸۸ یوان (تقریباً ۱۴۱۰ دلار آمریکا) و برای نسخه طلایی Premium با فضای ذخیره سازی ۱۲ گیگابایت + ۵۱۲ گیگابایت تا ۱۰۹۸۸ یوان (تقریباً ۱۷۲۵ دلار آمریکا) است. همچنین فروش این دستگله از امروز آغاز شده است.

بیشتر بخوانید

اندازه گیری فشار خون با ساعت هوشمند D هواوی

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته