3 کشته و زخمی درپی تیراندازی در لس‌آنجلس آمریکا


3 کشته و زخمی درپی تیراندازی در لس‌آنجلس آمریکا

2 نفر در تیراندازی در یک فروشگاه در لس‌آنجلس در ایالت کالیفرنیای آمریکا کشته شدند و 1 تن دیگر نیز زخمی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ان‌بی‌سی نیوز، رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند به دنبال تیراندازی در یک فروشگاه در شهر لس‌آنجلس در ایالت کالیفرنیای آمریکا ۲ نفر کشته شدند و ۱ تن دیگر نیز زخمی شده است.

ان‌بی‌سی نیوز گزارش داد یک افسر پلیس که به صحنه تیراندازی در فروشگاه «برلینتگتون» در لس‌آنجلس اعزام شده بود به سمت مظنون شلیک کرده است، اما هنوز مشخص نیست که مرگ هیچ یک از کشته شدگان در این حادثه به شلیک گلوله از سوی این افسر مرتبط باشد.

خشونت یکی از معضلات امروز جامعه آمریکا است. به طوری که هفته گذشته نیز رئیس پلیس تگزاس اعلام کرده بود که درپی تیراندازی در بی تاون تگزاس، یک نفر کشته و ۱۴ نفر زخمی شدند.

طی روز‌های گذشته، شبکه تلویزیونی فاکس نیوز اعلام کرد مسئولان در اکثر شهر‌های بزرگ آمریکا با شمار روز افزون جرائم خشونت آمیز، قتل و سرقت در آستانه سال نو مواجه‌اند.

آزادی سلاح و خشونت فزآینده، به کابوس مرگبار این روز‌های آمریکا بدل شده است. نشریه هیل آمریکا پیشتر در گزارشی نوشته بود که بر اساس آمار جدیدی که مرکز بایگانی خشونت‌های مسلحانه تهیه و منتشر کرده، از ابتدای سال ۲۰۲۱ تاکنون در آمریکا ۱۴ هزار و ۷۲۳ مورد قتل و تیراندازی مرگبار به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها