مسجدی‌ها یلدا را فاطمی و همسو با رزمایش مواسات برگزار می‌کنند


مسجدی‌ها یلدا را فاطمی و همسو با رزمایش مواسات برگزار می‌کنند

یک شاعر اهل بیت(ع) گفت: مسجدی‌ها و هیئتی‌ها مراسم سنتی یلدا را فاطمی و همسو با رزمایش مواسات و همدلی مدنظر مقام معظم رهبری برگزار می‌کنند.

«احمد بابایی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه عملکرد مساجد و هیئت های مذهبی در دوره شیوع ویروس کرونا بسیار خوب بوده است، اظهار کرد: مسجدی ها و هیئتی ها به جای تعطیل کردن این دو مرکز مذهبی، آنها را به کانون خدمت رسانی به نیازمندان و افراد آسیب دیده از بیماری کرونا تبدیل کردند و بیست، کمترین نمره ای است که می توان به عزیزانی که در این دو مرکز مذهبی در دو سال اخیر فعال بوده اند، اختصاص داد.

شاعر اهل بیت (ع) افزود: مطمئنا مسجدی ها و هیئتی ها مراسم سنتی یلدا را که امسال نیز با ایام فاطمیه همزمان شده است، با حال و هوای فاطمی و حفظ حرمت این ایام برگزار می کنند.

وی اضافه کرد: یلدای مسجدی ها و هیئتی ها همسو با رزمایش مواسات و همدلی مدنظر مقام معظم رهبری، به یک فرصت بزرگ برای خدمت رسانی به نیازمندان تبدیل شده است.

بابایی خاطرنشان کرد: بهترین روش مواجه با رویدادهایی همچون همزمانی یک مناسبت مذهبی یا مناسبت ملی، بهره مندی حداکثری از همه ظرفیت ها برای ترویج معارف دینی است موضوعی که امسال با شعار یلدای فاطمی شاهد شکل گیری آن در سراسر کشور هستیم.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...