تعبیر خواب گرگ: 69 تعبیر دیدن گرگ در خواب


گرگ ها حیواناتی وحشی و خطرناک هستند و بویژه وقتی انسان ها به هر شکلی آن ها را تحریک کنند، احتمال خطری که از جانب آن ها انسان ها را تهدید می کند بیشتر هم می شود. امروزه مردم در شرایط چندانی قرار نمی گیرند که بتوانند تماس نزدیک با گرگ ها را تجربه کنند اما در طول تاریخ گرگ ها تهدیدی بزرگ برای انسان ها به شمار می رفتند. گرگ در بسیاری از فرهنگ ها...

گرگ ها حیواناتی وحشی و خطرناک هستند و بویژه وقتی انسان ها به هر شکلی آن ها را تحریک کنند، احتمال خطری که از جانب آن ها انسان ها را تهدید می کند بیشتر هم می شود. امروزه مردم در شرایط چندانی قرار نمی گیرند که بتوانند تماس نزدیک با گرگ ها را تجربه کنند اما در طول تاریخ گرگ ها تهدیدی بزرگ برای انسان ها به شمار می رفتند. گرگ در بسیاری از فرهنگ ها دارای تعبیری نمادین و بسیار ارزشمند است که تا امروز نیز این تعبیر نمادین و ارزشمند را همچنان حفظ کرده است. دیدن گرگ در خواب می تواند در بردارنده مفاهیم گوناگونی باشد. در این مقاله برخی از رایج ترین نمونه های تعبیر خواب گرگ را با هم مشاهده می کنیم.

۱. تعبیر خواب گرگ به طور کلی

اگر گرگ تنها نمادی باشد که در خواب خود دیده اید، این خواب به فردی در میان اطرافیان شما اشاره می کند. این فرد می تواند یک همکار یا حتی یکی از دوستان نه چندان نزدیک شما باشد که نظر مساعدی در مورد شما ندارد و بهتر است در معاشرت با او احتیاط کنید.

باید بدانید که این فرد تلاش می کند تا خرابکاری هایی را علیه شما انجام دهد و شما وقتی متوجه می شوید که این فرد برای آسیب رساندن به شما دست به انجام چه کارهایی زده است، شگفت زده خواهید شد.

بهترین کار این است که رازها و عقاید شخصی تان را برای خودتان نگه دارید زیرا این فرد می تواند از آن ها علیه خودتان استفاده کند.

تعبیر خواب پول: ۲۱ تعبیر دیدن پول در خواب

۲. تعبیر خواب کشتن گرگ

اگر در خواب ببینید که گرگی را می کشید، این خواب نمادی از دشمنان شما یا افرادی است که می خواهند شاهد شکست شما در زندگی شخصی یا کاری تان باشند. مراقب افرادی باشید که اطلاعات خود را با آن ها در میان می گذارید. به هیچ وجه به آن ها اجازه ندهید از چیزی علیه شما استفاده کنند.

بعلاوه این خواب نشان می دهد که دشمنان شما افرادی به شدت توانمند و قدرتمند هستند و شما دوران بسیار سختی را برای شکست دادن آن ها پیش روی خواهید داشت.

۳. تعبیر خواب گرگی در حال زوزه کشیدن

اگر در خواب صدای گرگی را بشنوید که زوزه می کشد، این خواب نشان می دهد که شما به نقشه ای پی خواهید برد که علیه شما طراحی شده است. فردی که نقشه ای شوم علیه شما کشیده بوده و درصدد گیر انداختن شما و شکست دادن شما برآمده است، مرتکب اشتباهی خواهد شد و این اشتباه به قیمت پیروزی شما تمام می شود.

بعلاوه این خواب نشان می دهد که اکنون دوران بسیار پرباری برای انجام پروژه های کاری جدید است زیرا در این دوران شهود و بصیرت درونی شما به اوج می رسد. از این دوران برای ارتقاء زندگی شخصی یا کاری خود استفاده کنید زیرا شاید بعد از این برای مدتی چنین فرصتی را در اختیار نداشته باشید.

۴. تعبیر خواب گرگ سیاه

اگر در خواب گرگی سیاه ببینید، این خواب به فردی در زندگی شما دلالت می کند که مشکلات و دشواری های زیادی را برای شما به بار خواهد آورد. این فرد در ابتدا فردی اصیل و حقیقی به نظر می رسد اما طولی نمی کشد که چهره های زیاد دیگری را در او کشف می کنید.

بعلاوه اگر به او اجازه دهید که به لایه های عمیق تری در زندگی تان راه پیدا کند، باید بدانید که فردی بسیار خطرناک برای شما و زندگی تان خواهد بود. اطلاعات و عقاید شخصی تان را برای خودتان نگه دارید و در معاشرت و برخورد با افراد تازه وارد احتیاط کنید زیرا ممکن است غریزه شما دچار اشتباه شود و وقتی نوبت به ارزیابی یک فرد تازه وارد می رسد، همین غریزه تان شما را فریب دهد.

تعبیر خواب توالت: ۸ تعبیر دیدن توالت و ادرار و مدفوع در خواب

۵. تعبیر خواب گرگ و روباهی در حال جنگیدن

این خواب غیرعادی درواقع نمادی از رویارویی علنی شما با کسی است. شما این ماجرا را به تازگی تجربه کرده اید یا آن را تجربه خواهید کرد. شاید اخیرا درگیری یا کشمکشی با یکی از آشنایان خود را از سر گذرانده اید و شیوه رفتار این فرد و واکنش او در برابر گفتار یا رفتار خودتان را دوست نداشته اید.

اگر این فرد اهمیت و جایگاه قابل توجهی در زندگی شما دارد، پس اولین قدم را شما بردارید و در مورد رفتار خودتان به او توضیح بدهید. برخی اوقات ما قادر به دیدن رفتار خودمان نیستیم و در مورد برخی چیزها بیش از اندازه به ذهن خود اعتماد می کنیم.

۶. تعبیر خواب گرگ قرمز

دیدن گرگ قرمز در خواب نمادی از وضعیت مالی شما یا بطور دقیق تر مسائل مالی شما است. شما بدهی های زیادی دارید که در طول سال ها روی هم انبار شده است و نمی دانید که چطور به تنهایی از عهده این مسائل برآیید.

شاید بهترین کار این است از کسی که تجربه بیشتری در این امور دارد و راهنمایی های ارزشمندی به شما می دهد، کمک بخواهید.

۷. تعبیر خواب گرگ در لباس گوسفند

این خواب نماد فردی در زندگی شما است که صد در صد چیزی را از شما پنهان می کند. این فرد یکی از نزدیکان شما است. مراقب باشید و به نشانه هایی دقت کنید که به شما هشدار می دهند. این نشانه ها و هشدارها به شما در شناسایی این فرد کمک می کنند. شاید این فرد کسی باشد که هر روز همراه شما است یا حتی ممکن است یکی از همکاران شما باشد.

او می خواهد شهرت و محبوبیت شما را با توطئه ای که علیه شما طراحی کرده است خراب کند. مراقب باشید و اسرار و چیزهای محرمانه تان را از همه مخفی نگه دارید.

تعبیر خواب دعوا کردن: ۱۴ تعبیر دیدن بحث و دعوا و کتک کاری در خواب

۸. تعبیر خواب غذا دادن به گرگ

اگر در خواب خود را در حال غذا دادن به گرگی ببینید، این خواب از فرد خطرناکی خبر می دهد که شما او را خوب می شناسید و احتمالا او آسیبی به فرد دیگری می رساند. این فرد تهدید قابل توجهی برای شما به شمار نمی رود اما ممکن است از شما برای آسیب رساندن به دیگری استفاده کند.

این خواب نشان می دهد که شما اطلاعاتی را در مورد فرد دیگری در اختیار این فرد قرار می دهید و او بعدها از این اطلاعات علیه آن فرد استفاده خواهد کرد.

اگر این خواب را دیده اید، شاید به افراد خاصی مشکوک هستید. به موقع اقدام کنید تا بتوانید در صورت نیاز از خود و دیگران محافظت کنید.

۹. تعبیر خواب گرگی که به شما حمله می کند

اگر در خواب گرگی را ببینید که به شما حمله می کند، این خواب نمادی از ناامنی های شما یا احساس خجالت و کمرویی در شما است. احتمالا شما فردی هستید که از واکنش های دیگران می ترسید و به همین ترتیب از ابراز کردن افکار و احساسات خود نیز در هراس هستید.

بدون تردید اکنون زمان آن رسیده است که زندگی را تنها آنطور که خودتان می خواهید زندگی کنید و بیش از این برای دیگران زندگی نکنید. تنها به همین روش است که می توانید از زمان حضور خود در این سیاره لذت ببرید و تنها به همین روش می توانید همان کسی باشید که واقعا هستید.

۱۰. تعبیر خواب گرگی که به شما غذا می دهد

اگر در خواب گرگی را ببینید که به شما غذا می دهد، این خواب نماد فردی است که در زندگی شما حضور دارد و به شیوه های متعددی به شما در زندگی کمک می کند. سال هاست که این فرد حامی و محافظ شما شده است و شما احترام بسیار زیادی برای او قائل هستید.

بعلاوه این خواب می تواند نماد نوعی نیرو یا استعداد طبیعی باشد که شما از آن برخوردار هستید و موهبتی اساسی در پیروزی و موفقیت شما به شمار می رود. این نیرو یا استعداد از بدو تولد در شما وجود داشته است و شما نمی دانید اگر از چنین موهبتی برخوردار نبودید زندگی تان چگونه از آب در می آمد.

۶ نشانه شناسی دیدن خانه در خواب که باید بدانید

۱۱. تعبیر خواب گاز گرگ

اگر در خواب ببینید که گرگی شما را گاز گرفته است، تعبیر آن است که شما یا یکی از نزدیکان تان احتمالا گرفتار یک بیماری می شوید. شما باید بیشتر به سلامت خود اهمیت بدهید و از چیزهایی که برای سلامت شما مضر است دوری کنید.

این کار فقط سلامتی شما را وخیم تر می کند و مسلم است که شما نمی خواهید خودتان باعث و بانی مشکلاتی باشید که سلامت شما را تهدید می کنند.

۱۲. تعبیر خواب گله گرگ

دیدن گله گرگ در خواب نمادی از مشکلات و مسائلی است که شما در زندگی با آن ها روبرو می شوید. این مشکلات می توانند با زندگی شخصی یا اهداف کاری شما در ارتباط باشند اما به هر حال، شما چاره ای جز این ندارید که هرچه زودتر با آن ها روبرو شوید. به تاخیر انداختن این کار فقط اوضاع را بدتر می کند. پس بهترین کار این است که به محض ظاهر شدن مشکلات به آن ها چنگ بیندازید تا بتوانید آن ها را برطرف کنید.

۱۳. تعبیر خواب شکست دادن گرگ

اگر در خواب ببینید که گرگی را شکست داده اید، این خواب نمادی از خوش اقبالی و ثروتی است که در زندگی آن را تجربه خواهید کرد. در همه امور زندگی اوضاع بر وفق مراد شما پیش خواهد رفت و هیچ چیزی مانع از رسیدن شما به رویاهایتان نخواهد بود.

از این دوران استفاده کنید تا در همه حوزه های زندگی پیشرفت کنید و به تمامی اهداف خود دست یابید. بعد از این چنین فرصتی به زودی برای شما فراهم نمی شود بنابراین بهتر است در چنین شرایطی وقتی که می توانید بهترین نتیجه ممکن را رقم بزنید.

تعبیر خواب حلقه: ۱۱ تعبیر دیدن انگشتر و حلقه ازدواج در خواب

۱۴. تعبیر خواب گرگ که طعمه را شکار می کند

اگر در خواب ببینید که گرگی طعمه اش را شکار می کند، تعبیر آن است که دیگران از شما برای انجام کاری استفاده خواهند کرد. این افراد فقط برای بدست آوردن اطلاعات مورد نیاز خود اطراف شما می پلکند و برای هر چیزی شما را سرزنش می کنند. از هر کسی که مشکوک به نظر می رسد یا می تواند تهدیدی احتمالی برای شما به شمار برود فاصله بگیرید.

۱۵. تعبیر خواب محاصره شدن در بین گرگ ها

اگر در خواب ببینید که گرگ ها دور شما را فراگرفته و شما در میان آن ها محاصره شده اید، این خواب نمادی از مشکلات خانوادگی شما است. یکی از افراد خانواده شما با مشکلاتی جدی روبرو خواهد شد.

اگر تصور می کنید یا احتمالا می دانید که قرار است چه اتفاقی برای یکی از افراد خانواده تان رخ بدهد، بهتر است به خانواده خود هشدار بدهید و به آن ها بگویید که از مسائل احتمالی فاصله بگیرند.

۱۶. تعبیر خواب گرگی که فرار می‌کند

وقتی گرگی به تنهایی می‌دود یا از شما فرار می‌کند، نشان دهنده‌ی اشتیاق شما به تنها ماندن است. شاید می‌خواهید تنها باشید تا به کارها و مسائل شخصی‌تان رسیدگی کنید.

۱۷. خواب تعقیب کردن گرگ

اگر گرگی در خواب شما را تعقیب کند نشانه‌ی آن است که وسواس یا اعتیاد کسی شما را در رابطه‌ای سوء استفاده‌گرایانه گرفتار کرده است. ممکن است احساس نگرانی و درماندگی بکنید که خارج از کنترل‌تان است.

۱۸. خواب خر خر کردن و غریدن گرگ

دیدن گرگی در خواب که خر خر می‌کند نشانگر خشم و پرخاشگری است. شاید در عالم بیداری تهدیدی را احساس می‌کنید، که می‌خواهید حدو مرزهای خود را مشخص کنید و امیدوار هستید با این کار سایرین را از قلمرو خود دور نگه دارید.

۱۹. خواب حرف زدن گرگ

اگر خواب دیدید گرگی حرف می‌زند، به پیام آن توجه کنید، گرگ خویشتن یا غرور شما است که با شما صحبت می‌کند. این پیام ممکن است دقیقا به بعضی از بهانه‌هایی که شما را از انجام کارهای خاصی باز داشته است اشاره کند. به عنوان مثال، غرورتان ممکن است شما را از انجام کارهایی در آن زمینه باز دارد. روان شما ممکن است بر زندگی تان تاثیر منفی بگذارد، و باطن‌تان از طریق خواب دیدن گرگی که حرف می‌زند قصد دارد مسیر را به شما نشان بدهد.

۲۰. خواب دوستی با گرگ

دوست بودن با گرگ در خواب انعکاسی از توانایی‌تان در حفظ آرامش در شرایط اجتماعی مختلف را نشان می‌دهد. این خواب حضور شما در جلسات کسب و کاری مهم را پیش بینی می‌کند که در آن‌ها همه برای بقای خودشان تلاش می‌کنند.

۲۱. خواب خوردن گوشت گرگ

اگر در خواب ببینید گوشت گرگ می‌خورید نشان دهنده‌ی آن است که می‌تواند غرور خود را فرو بنشانید، و توانایی دارید در هر موقعیتی با سهولت و ظرافت سازگار شوید. خدف‌تان حفظ بقا و سر پا ماندن به هر قیمتی است.

۲۲. خواب نگهداری گرگ به عنوان حیوان خانگی

نگهداری یک گرگ رام شده در خواب، نشانگر آن است که کسی با فراهم آوردن حمایت و کمک غیر منتظره، از شما محافظت می‌کند. این خواب حاکی از آن است که ممکن است به نوع کمکی که این فرد به شما می‌کند اشراف پیدا کنید.

۲۳. خواب تبدیل شدن گرگ به توله

اینکه خواب ببینید گرگی به توله گرگ تبدیل می‌شود به شخصیت پرورش دهنده‌ی شما اشاره دارد. شاید مدتی تنها بوده‌اید، و این خواب انعکاسی از آمادگی عاطفی و جستجوی شما برای یافتن یک رابطه باشد.

۲۴. تعبیر خواب گرگ با چشم‌های قرمز

خواب گرگی با چشم‌های قرمز نشان‌دهنده‌ی آن است که شما عمیقا منکر چیزی هستید و آن را رد می‌کنید. افکار پنهان یا سرکوب شده باز خواهند گشت و باعث ترس و آسیب دیگران خواهند شد.

۲۵. دیدن سر گرگ در خواب

این که در خواب سر گرگی را بر دار یا بریده شده ببینید، نشانگر رازهای خاصی است که بر شما فاش خواهد شد. این رازها کلید بقای شما یا سایر افراد خواهد بود. درباره‌ی اطلاعاتی که بر شما آشکار شده‌ است احتیاط زیادی داشته باشید.

۲۶. خواب گرگ سفید

دیدن خواب گرگ سفید رنگ نشانگر شجاعت و پیروزی است.

۲۷. دیدن گرگ در آستانه‌ی درب خانه در خواب

دیدن گرگی بر درب خانه‌تان در خواب نشانگر حرکتی دزدکی و پنهانی است. افراد بدی ممکن است به دنبال راهی برای نفوذ در خانواده‌ی شما باشند تا نیات خود را عملی سازند.

۲۸. خواب خالکوبی یا تاتو گرگ

تاتو گرگ در خواب بازتابی از زیبایی و رمز و راز است. این خواب می‌تواند به معنی نحوه‌ای باشد که دوست دارید در نظر دیگران بیایید.

۲۹. خواب گرگ مرده

دیدن خواب گرگ مرده یا در حال مرگ نشانگر آن است که کسب و کار یا فعالیت پژوهشی که در پیش گرفته‌اید احتمالا به خاطر کمبود حمایت شکست خواهد خورد. کسی در گروه شما هست که باعث شکست و یاس‌تان خواهد شد یا اینکه نفس و غرور و پرخاشگری‌تان مانع ارتباط تیمی بهتر خواهد شد.

۳۰. خواب گرگ آبی رنگ

گرگ آبی رنگ در خواب نشانه‌ی خوبی است از این که توانایی دیدن نور را حتی در تاریک‌ترین ساعات عمرتان دارید، اما مجبور خواهید بود بر خرد و توان ذاتی خود تکیه کنید.

۳۱. خواب گرگ قهوه‌ای

دیدن گرگ قهوه‌ای رنگ در خواب نشانگر آن است که برای یک روز بیشتر دوام آوردن باید اهل کار و عمل باشید. با دیگران تعامل کنید و بخشی از جامعه‌ای باشید که در آن زندگی می‌کنید تا بتوانید روز دیگری را پشت سر بگذارید.

۳۲. خواب گرگ بزرگ، درشت و عظیم الجثه

دیدن گرگ بزرگ و غرنده در خواب نمایانگر تغییر و تحول در اعتماد به نفس است. شما درباره‌ی خودتان و کاری که در دست دارید مطمئن‌تر هستید. اما، اگر گرگ پرخاشگر بود، می‌تواند نشان دهنده‌ی آن باشد که پی می‌برید پروژه‌ی مورد نظر بزرگتر از حد درک و توان شما است.

۳۳. دیدن گرگ ترسناک در خواب

گرگ‌های ترسناک در خواب نشانه‌ی دسته‌های تبهکاران یا گروه‌های خوفناک است.

۳۴. دیدن گرگ تنها در خواب

دیدن گرگی تنها در خواب نشان دهنده‌ی آن است که در تصمیم گیری تنها و مستقل عمل می‌کنید. شما می‌خواهید بدون دخالت دیگران کارهای‌تان را انجام بدهید.

۳۵. خواب گرگ هار دیدن

خواب گرگ هار یا مجنون نشانگر شخصی از اعضای تیم‌تان است که سرکش و نافرمان خواهد شد. گرگ هار شروع به انجام کارها بر خلاف مسیر حرکت شما خواهد کرد. این خواب پیش بینی از اعضای خاص تیم یا شریکی است که ممکن است کل پروژه یا عملیات‌تان را به مخاطره بیندازد.

۳۶. دیدن گرگ زرد یا طلائی در خواب

مواجه شدن با گرگ زرد یا طلائی در خواب، نشانگر آن است که برای ریسک پذیری به جسارت و بی باکی نیاز دارید. درباره‌ی ریسک‌هایی که باید تقبل کنید تا به اهداف‌تان برسید و عایدی مالی نصیب‌تان شود اطمینان داشته باشید. به ویژه، عمیقا به روح خود بنگرید تا قدرت درونی لازم برای ادامه‌ی کارهای ریسکی را پیدا کنید.

۳۷. خواب پوست گرگ

پوشیدن یا استفاده‌ی پوست گرگ نشان دهنده‌ی آن است که خصلت‌هایی از گرگ هست که شما از اذعان به آن‌ها در وجود خود امتناع می‌کنید. شاید می‌خواهید معتمد به نفس‌تر و پرخاشگرتر به نظر برسید. یا اینکه آرزو دارید کل یک خانواده حامی‌تان باشند.

۳۸. خواب ببینید به گرگ تبدیل شده‌اید

اگر خواب دیدید به گرگ تبدیل شده‌اید، چنین خوابی می‌تواند نشانه‌ی اشتیاق شما به آن باشد که به حال خود رها شوید، احتمالا به خاطر آنکه دوره‌ی سختی را در زندگی‌تان می‌گذرانید. شاید نمی‌خواهید فعلا کسی همراهی‌تان کند.

۳۹. خواب ببینید گرگی از شما محافظت می‌کند

اگر در خواب دیدید گرگی از شما حمایت و محافظت می‌کند، چنین خوابی ممکن است نشان از دریافت کمک یا حمایتی غیر منتظره داشته باشد.

۴۰. خواب اینکه گرگی نتواند طعمه را شکار کند

اگر خواب دیدید گرگی نمی‌تواند طعمه‌اش را شکار کند، چنین خوابی احتمالا درباره‌ی پیشنهادهای جدیدی هشدار می‌دهد که ممکن است در آینده‌ای نزدیک دریافت کنید. باید به دقت قبل از پذیرفتنشان فکر کنید.

۴۱. خواب گرگی در قفس

اگر در خواب گرگی را درون قفس دیدید این خواب نشانه‌ی خوبی است و به موفقیت و کامیابی کاری اشاره دارد. این خواب می‌تواند حاکی از سلامتی نیز باشد. برای کسانی که ازدواج کرده‌اند، این خواب می‌تواند خبر از سفری خانوادگی در آینده‌ای نزدیک بدهد.

۴۲. خواب گرگ در باغ وحش

اگر در خواب گرگی را در باغ وحش دیدید، چنین خوابی ممکن است نشان از آن داشته باشد که شخصی پشت سر شما علیه‌تان نقشه می‌کشد.

۴۳. خواب گرگ با سر قرمز رنگ

دیدن گرگی با سر قرمز رنگ در خواب نشانگر وضعیت شکاک شما است موقعی که کمبود استدلال‌های قانع کننده دارید آن هم هنگامی که در رابطه با موضوعات مادی و مالی که به نوعی نگرانی‌های زندگی‌تان هستند به حمایت و پشتیبانی نیاز دارید.

۴۴. خواب گرگ در لباس میش

اگر در خواب ببینید گرگی در لباس میش پنهان شده است این نشان دهنده‌ی رخداد خیانتی در آینده است که کوچکترین انتظاری نداشتید اتفاق بیفتد یا اصلا برای آن آمادگی نداشته‌اید.

۴۵. خواب ببنیید گرگی دست‌های انسانی را می‌خورد

اگر در خواب ببینید گرگی دست‌های کسی را می‌خورد نشانه‌ی شخص بسیار خطرناکی است که آدم‌های زیادی را تهدید کرده‌است، من جمله خود شما، و خیلی زود توسط مقامات مسئول گرفتار می‌شوید و با شما برخورد خواهد شد.

۴۶. گله‌ی گرگ‌ها پشت سرتان راه بیفتد

اگر در خواب ببینید گله‌ی گرگی دنبال‌تان راه می‌آید یا به شما نزدیک می‌شود نشانگر تهدیدهای عالم بیداری است که از سوی مجرم‌ها یا آدم‌های دارای گذشته‌های تیره و تار به سمت‌تان خواهد آمد.

۴۷. خواب اینکه گرگی طعمه‌اش را تعقیب می‌کند

اگر در خواب ببینید گرگی طعمه‌اش را تعقیب می‌کند این خواب می‌تواند نشان دهنده‌ی آسیب‌پذیری و حساسیت شما نسبت به آن باشد که دیگران مورد سوء استفاده قرارتان بدهند. کسانی شاید نادانسته و غیرعمد چیزهایی از شما مطالبه یا درخواست کمک و پشتیبانی کنند و این ممکن است باعث شود زندگی شخصی خودتان را نادیده بگیرید.

۴۸. خواب اینکه یک گله گرگ طعمه‌ای را تعقیب می‌کند

دیدن چنین خوابی شکستت‌ها و ناامیدی‌هایی را پیش بینی می‌کند که ممکن است به بهای اتلاف وقت، انرژی و مشکلات سلامتی برای‌تان تمام بشود.

۴۹. خواب گرگی که به شما نزدیک می‌شود

اگر در خواب ببینید گرگی به سمت شما می‌دود ملاقات با شخصی ناصادق را پیش بینی می‌کند یا اینکه کسب و کارتان را با فردی نالایق و بی‌اهمیت اداره می‌کنید که ممکن است حضورش منجر به شکت کامل کاسبی‌تان بشود.

۵۰. در خواب ببینید گرگ چیزی از شما بدزدد

اگر در خواب ببینید گرگ از شما چیزی می‌دزدد نشانگر احتمال ازدواج یا نامزدی است که خیلی زود برای‌تان اتفاق خواهد افتاد.

۵۱. خواب کشتن یک توله توسط گرگ

دیدن چنین خوابی نشان دهنده‌ی شکست و زیان بالقوه‌ای است که در زندگی برای تان اتفاق می‌افتد.

۵۲. خواب شکار بزغاله توسط گرگ

اینکه در خواب ببینید گرگی بزغاله‌ای را شکار می‌کند نشانگر آن است که در زندگی نیازی ندارید منتظر کمک از جانب دیگران باشید، هر مشکلی که با آن مواجه شوید را خودتان به تنهایی می‌توانید حل کنید.

۵۳. خواب گرگ بالای یک کوه

دیدن گرگی روی یک کوه از راه دور در خواب تصویرگر وضعیت‌های ناخوشایندی است که ممکن است بخشی از زندگی شما بشود اما شما قادر خواهید بود بر آن‌ها غلبه کنید و پشت سر بگذاریدشان، که گاهی حتی به نفع‌تان تمام می‌شوند.

۵۴. خواب گرگی در چمنزار یا روی علف‌ها

نگاه کردن به گرگی که روی علف‌ها یا زمین چمن دراز کشیده است می‌تواند نماد تلاش‌های دشمنان‌تان باشد که سعی دارند شما را ناامید کنند، اما کار آن‌ها دوام نخواهد آورد چون شما باهوش‌تر و مصمم‌تر از آن هستید که خودتان را درگیر چنین آدم‌هایی بکنید.

۵۵. خواب گرگی که برای شکار طعمه کمین کرده است

این که در خواب ببینید گرگی در انتظار شکار طعمه‌اش کمین کرده است و انتظار می‌کشد، مثلا نزدیک یک گله گاو یا طویله، هشدار می‌دهد در پیشگیری از اعمال شریرانه‌ای که به سمت‌تان می‌آیند به رغم اعمال تمام تلاش‌های‌تان برای مقابله موفق نخواهید بود.

۵۶. خواب آب خوردن گرگ از ظرف غذای حیوان خانگی‌تان

اگر در خواب به گرگی برخوردید که از ظرف غذای حیوان‌ خانگی‌تان آب می‌نوشید، این خواب نشانگر آن است که یکی در حلقه‌ی اطرافیان‌تان هست که اعمالش دسیسه‌آمیز است و قصد دارد به طریق بدی به شما ضربه بزند. بهتر است مراقب باشید وگرنه شغل، اموال، خانواده و حتی احتمالا جان‌تان را از دست خواهید داد.

۵۷. خواب وارد شدن گرگ به خانه

اینکه خواب ببینید گرگی وارد خانه‌تان می‌شود نشانگر درگیری‌های احتمالی با مسئولان است.

۵۸. خواب اینکه گرگ خان‌تان را خراب می‌کند

اگر خواب ببینید گرگی وارد خانه‌تان می‌شود و آن را خراب می‌کند این می‌تواند نشانه‌ی آن باشد که تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرید یا بابت کاری که در گذشته انجام داده اید از شما بازپرسی خواهد شد.

۵۹. خواب دراز کشیدن گرگ روی تختخواب‌تان

اگر در خواب ببینید گرگی روی تختخواب دراز کشیده است، به خصوص اگر بتوانید تشخیص بدهید گرگ نر است یا ماده، یعنی اینکه زندگی آرام شما به زودی در نتیجه‌ی دخالت آدم‌های قدرتمند و با نفوذ بر هم می‌خورد و به پایان خواهد رسید.

۶۰. خواب گرگ سفید دورن قفس

دیدن گرگ سفید درون قفس در خواب می‌تواند نشانه‌ی آن باشد که در حال حاضر در زندگی خانوادگی، محیط کار یا پیگیری اهداف‌تان ثبات و آرامش دارید. با وجود این، تصویر گرگ سفید به شما به نوعی می‌گوید که ممکن است کارتان به پذیرش عقاید نادرست و تاثیر سایرین بینجامد که می‌تواند در نظم امور و اوضاع کنونی اختلال ایجاد کند.

۶۱. خواب یک موجود گرگی هیولا مانند که میخواهد وارد خانه شود

مواجهه‌ی نزدیک با هیولای گرگ مانند در خواب به عنوان نوعی پیش گویی عمل می‌کند از این که یک سری اخبار دلسرد کننده به شما داده خواهد شد. اگر در رابطه با فرد خاصی هستید، این خبرها می‌تواند از جانب آن شخص به شما برسد. تلاش‌های مکرر آن هیولا برای ورود به خانه و جلوگیری شما می‌تواند به آن اشاره داشته باشد که احتمالا در حال حاضر در معرض خطر آسیب دیدن رابطه‌تان هستید به خاطر آنکه در این رابطه چیزی خلل ایجاد کرده است.

۶۲. خواب اینکه گرگ سیاهی آدم‌های منفور را می‌کشد

دیدن چنین خوابی می‌تواند به معنی آن باشد که اخیرا در فاصله گرفتن آدم‌های فریبکار و متخاصم موفق عمل کرده‌اید. نیات آن‌ها می‌تواند زندگی آرام شما را بر هم بزند و در پیشرفت شما موقع کار کردن روی یک پروژه یا طرح تاثیر بگذارد.

۶۳. خواب سقوط گرگی در لباس میش از آسمان

خواب گرفتار شدن در طوفانی وحشتناک نشان از تجربه‌ی چالش‌ها یا سنگلاخ‌ها موقع کار بر روی یک پروژه‌ی مهم شرکتی یا در شغل‌تان دارد. ممکن است در برآورده کردن انتظارات رییس و مافوق‌ها مشکل داشته بشید. این موضوع احتمالا به خاطر اعتماد کردن اشتباه به فردی که در قالب و نماد گرگ در لباس میش در این خواب نشان داده می‌شود رخ داده است. یعنی قرار است کسی که زمانی فکر می‌کردید طرفدارتان باشد به شما خیانت کند. اگر چنین اتفاقی هنوز برای‌تان نیفتاده است بهتر است مراقب کسانی در اطراف‌تان باشید که حرف و عمل‌شان با هم سازگاری ندارد.

۶۴. خواب حمله گرگ سیاه به حیوان خانگی

این خواب حاوی نشانه‌ّهای نسبتا بد یمنی در رابطه با زندگی عشقی شما است و هشدار می‌دهد با احتیاط پیش بروید. گرگ سیاه نماد کسی است که در امور شخصی‌تان دخالت می‌کند، به ویژه در زمینه‌ی عشقی و احساسی. این را می‌توان در قالب موجودی تعبیر کرد که به شما حمله ور می‌شود، که در زندگی واقعی ممکن است شکل پرسیدن سوال‌های فروان به خود بگیرد و تلاش برای درک اینکه چگونه به نشانه‌های خاصی واکنش نشان می‌دهید. در هر صورت تلاش برای زخم یا آسیب زدن به حیوان خانگی‌تان می‌گوید که احتمالا به خاطر این حمله به حریم خصوصی‌تان تجربه‌های منفی خواهید داشت. این احتمالا بر هر دوی سطح استرس و رابطه‌ای که اخیرا با شخصی خاص داشته‌اید تاثیری منفی خواهد داشت.

۶۵. خواب به گرگ تبدیل و مورد حمله سایر حیوانات واقع شدن

گرگ‌ها در خواب به صورت نمادین با مفاهیم فریب و بی‌پروایی در ارتباط هستند. چون شما در این خواب به گرگ تبدیل شده‌آید، به نظر می‌رسد اعمال‌تان در جامعه یا محل کار هم هر آنچه را شخصا به دنبالش هستید و هم اهداف شرکت‌تان را به مخاطره بیندازد. مورد حمله‌ی سایر حیوانات قرار گرفتن در این خواب نیز نشان می‌دهد شما در جمع اطرافیان‌تان تنها هستید و به آن‌ها اعتماد ندارید.

۶۶. خواب گرگی که بیش از حد اهلی می‌شود

با دیدن این خواب احتمال آن وجود دارد که به زودی کسی که زمانی فکر می‌کردید بهترین دوست‌تان است ناامیدتان کند. شاید این آدم همان شخصی باشد که همیشه سعی می‌کند در دوران سختی شما را تنها بگذارد. می‌توانید بگویید وجهه‌ی تاریک و بدبین شخصیت‌ خودتان است که میل به سرکوب آن دارید. با وجود این، وقتی متوجه جنبه‌های مثبت زندگی خود شدید، آن وقت می‌توانید از آن برای کک به تعلیم و آموزش صداقت و روراستی به آدم‌های اطراف‌تان استفاده کنید.

۶۷. خواب گرگ در زمین فوتبال

دیدن رقابت فوتبال نمایانگر وضعیتی در عالم بیداری است که در آن نسبت به بعضی از جریان‌های نادرست و مشکوک بدبین هستید. مثلا ممکن است کسی را بشناسید که به همسرش خیانت یا در فعالیت‌های غیرقانونی مشارکت می‌کند. در حالی که به خاطر درگیری و دخالت مستقیم نداشتن احساس امنیت می‌کنید، اما دیدن گرگ در این خواب به شما نشان می‌دهد که منفعل بودن و عدم دخالت‌تان دیگر برای شما خوب نخواهد بود. این یعنی سایرین می‌توانند شما را به خاطر خونسرد بودن در قبال این اعمال و کاری انجام ندادن برای توقف آن‌ها سرزنش کنند.

۶۸. خواب گرگ سیاهی که به سایر گرگ‌ها حمله می‌کند

گرگ سیاه نماد نیرویی در زندگی است که به شما کمک می‌:ند بر چالش‌ها غلبه و از افتادن در دام رقبا پیشگیری کنید. این را می‌توان در دوری کردن از گرگ و قدرت واضح آن دید. احتمالا نمی‌دانید چه کسی یا چه چیزی به قدرت و برتری یافتن‌تان بر رقبا کمک می‌کند. اما این موضوع آنقدرها هم که فکر می‌کنید ممکن است مهم نباشد. کنجکاوی‌تان شاید قوی باشد، اما اینکه چه کسی یا چه چیزی به شما کمک می‌کند احتمالا رمزی دارد که فقط خودتان می‌توانید آن را کشف کنید. اینکه مجبورشان کنید هویت‌شان را فاش کنند غیر منطقی است مگر آنکه خودشان بخواهند.

۶۹. خواب گرگ در زیرزمین

این احتمال وجود دارد که از اعمال و رفتاری که سایرین آزارنده و توهین آمیز می‌پندارند خبر نداشته باشید، پس یک حس شدید خودشناسی و درونگرایی عمیق نیاز است تا بتوانید مشکلاتی که با دشمنان‌تان دارید را رمزگشایی کنید. وقتی به مسائل شخصی‌تان می‌پردازید، سایر حوزه‌های مشکلات زندگی نیز حل خواهند شد که این در تصویر فرار گرگ در این خواب به خوبی به نمایش گذاشته شده است و می‌تواند از روی آن معنی و تعبیر شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج