استاندار همدان: به دنبال ایجاد و ترویج فرهنگِ کار در استان هستیم


استاندار همدان: به دنبال ایجاد و ترویج فرهنگِ کار در استان هستیم

همدان_ایرنا_ استاندار همدان گفت: به طور جدی به دنبال ایجاد و ترویج فرهنگِ کار در استان هستیم و برای این مهم از ظرفیت جوانان انقلابی در حوزه‌های مختلف استفاده خواهد شد.

به گزارش ایرنا، "علیرضا قاسمی‌فرزاد" روز جمعه در جریان سفر به شهرستان بهار و دیدار با امام‌ جمعه این شهر، افزود: به تاسی از سیاست‌های دولت سیزدهم، حضور در بین مردم و تلاش برای کسب و جلب رضایت آن‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به انجام سفر به شهرستان‌های استان همدان برای بررسی و رفع مشکلات، اظهار داشت:در این سفرها از واحدهای تولیدی که موانع و مشکل خاصی دارند بازدیدهای مستمر انجام می‌شود و در ادامه موانع آن‌ها در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بررسی و حل خواهد شد.

استاندار همدان گفت: تدابیر لازم برای جلوگیری از تخریب‌هایی که سیل به وجود می‌آورد، اندیشیده می‌شود و توجه به مسیل‌ها شهری و خارج از شهر در این زمینه ضروری است.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: مدیریت بحران می‌بایست در مواقع بروز سیل، با کمک شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، تمامی مسیل‌های شهری و خارج از شهر را شناسایی و در راستای پاک‌سازی و احیای آن‌ها اقدام کنند.

استاندار همدان: به دنبال ایجاد و ترویج فرهنگِ کار در استان هستیم

استاندار همدان در ادامه به لزوم تعیین تکلیف طرح جامع شهری اشاره کرد و افزود: به زودی طرح جامع شهری همدان تدوین خواهد شد که سعی می‌شود حریم و مرزهای شهرستان بهار نیز دراین طرح به‌خوبی حفظ شود.

وی تصریح کرد: همدان در شاخص‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی از استان‌های پیشرو در کشور محسوب می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان همدان گفت: آیت‌الله بهاری از علمای ربانی هستند که نام و آوازه بلند ایشان در کشور ماندگار است.

استاندار همدان با گرامیداشت یاد و نام ۶۱۰ شهید والا مقام شهرستان بهار در دفاع مقدس، افزود: مردم ولایت‌مدار و متدین شهرستان بهار قهرمانانه و شجاعانه در دفاع مقدس حضور یافتند و در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف نیز یاور رهبری و همراه جمهوری اسلامی ایران بوده و هستند.

به گزارش ایرنا، استاندار همدان صبح امروز در راس هیاتی از مدیران استان با استقبال رسمی فرماندار، شهردار و مدیران شهرستانی وارد بهار شد.

استاندار همدان: به دنبال ایجاد و ترویج فرهنگِ کار در استان هستیم

استاندار همدان در اولین برنامه از سفر به بهار با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید