خطبه‌های نماز جمعه شهرستانهای خراسان رضوی


خطبه‌های نماز جمعه شهرستانهای خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- امامان جمعه شهرستانهای خراسان رضوی ضمن تحلیل وقایع منجر به روز نهم دی ماه سال 1388 با اشاره به برگزاری رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) در خلیج فارس و استانهای جنوبی کشور تصریح کردند که اگر رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند با پاسخ کوبنده ایران مواجه خواهد شد.

سبزوار- امام جمعه سبزوار در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت حماسه ۹ دی گفت: این رویداد بزرگ نباید فراموش شود و تبیین آن برای آحاد مردم به ویژه نسل جوان ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه افزود: در حماسه نهم دی سال ۱۳۸۸، بصیرت و میثاق امت با ولایت به صورت عالی جلوه کرد و این ۲ عامل ضرورت مستمر برای جامعه اسلامی است.

وی ادامه داد: چنانچه میثاق با ولایت و بصیرت مردم نبود توفان فتنه سال ۸۸ رویای دشمنان را محقق می کرد لذا بصیرت و ارتباط عمیق مردم با ولایت نقش حیاتی در بقای انقلاب اسلامی دارد و هر تهدیدی متوجه انقلاب شود با الهام از آموزه های ۹ دی خنثی می شود.

امام جمعه سبزوار همچنین با اشاره به جنگ افروزیهای اخیر رژیم اشغالگر قدس گفت: عملی شدن تهدیدات نظامی رژیم صهیونیستی دور از واقعیت است چرا که بازدارندگی فعال و قدرت نظامی ایران در بالاترین سطح قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین مقیسه افزود: رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) در خلیج فارس و استانهای جنوبی کشور علاوه بر خنثی نمودن اثرات روانی تهدیدات صهیونیستی، امید بستن کشورهای عرب منطقه به قدرت پوشالی این رژیم را تضعیف کرد.

وی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی و مزدوران منطقه بدانند کوچکترین تعرض به سرزمین شیرمردان، وارثان و دلیرمردان هشت سال دفاع مقدس برابر با نابودی کامل این رژیم خواهد بود.

امام جمعه سبزوار افزود: رژیم صهیونیستی بداند پاسخ فرماندهان غیور به تهدید آنها جدی و عملیاتی خواهد بود و در صورت حمله به ایران، بلافاصله تمامی زیرساخت های نظامی متحدان آمریکا در هم کوبیده خواهد شد.

گناباد-امام جمعه گناباد هم در خطبه های نماز جمعه امروز این شهرستان از نهم دی ماه به عنوان روز بصیرت و میثاق با ولایت یاد کرد.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب افزود: ملت ولایت مدار و انقلابی ایران اسلامی در نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ با حضور گسترده در صحنه ضمن تجدید بیعت با آرمانهای نظام جمهوری اسلامی و تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب ، پاسخ کوبنده ای به دشمنان و عوامل داخلی و خارجی شان و فتنه گران دادند و با این شرکت باشکوه مردم بزرگترین توئطه خارجی و فتنه داخلی خنثی و نقشه استکبار جهانی و عوامل سرسپرده آنها نقش بر آب شد.

وی ادامه داد: آمریکا در مذاکرات هسته ای کشورمان در وین می کوشد که در عین حفظ فضای مذاکرات، فشارها و تحریمهای اقتصادی را علیه ایران ثابت نگه دارد تا کشورمان کمتر از این مذاکرات امتیازی کسب کند.

امام جمعه گناباد گفت: آمریکا در این مذاکرات با سیاستهای خاصی ایران را به حمله تهدید نمی کند ولی رژیم غاصب صهیونیستی به صراحت کشورمان را تهدید به حمله به مراکز نظامی و هسته ای می کند اما این رژیم منفور که در مقابل حزب الله لبنان و مقاومت اسلامی به زانو در آمد در برابر ایران قوی و مقتدر توانایی عرض اندام ندارد.

صادقی نسب برگزاری رزمایش اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را پاسخ محکم و قاطعی به یاوه گویی های استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس دانست و افزود: فرمانده این رزمایش در پاسخ به تهدیدات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی گفته است که اگر این رژیم علیه کشورمان دست از پا خطا کند همه مراکز نظامی و هسته ای این رژیم و آمریکا در منطقه و جهان را با خاک یکسان می کنیم.

تربت حیدریه- امام جمعه تربت حیدریه در خطبه های نماز جمعه امروز این شهرستان گفت:روز نهم دی از مناسبت های هفته جاری است اما نهم دی در تربت حیدریه مناسبت دیگری هم دارد که یادآور مقابله مردم این شهرستان در مقابل نظام ستمشاهی چند روز قبل از دیگر شهرهای کشور است.

حجت الاسلام محمدرضا عصمتی افزود:آمادگی کامل نیروهای مسلح برای بازدارندگی از افکار شیطنت آمیز نظام سلطه و استکبار جهانی ضروری است و می تواند پاسخگوی یاوه سرایی های رژیم صهیونیستی باشد هرچند یاوه سرایی های اسراییل بیشتر به طنز شبیه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند