نسخه انحصاری خوبی‌های عالم تشکیل حکومت اسلامی است


نسخه انحصاری خوبی‌های عالم تشکیل حکومت اسلامی است

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه ایران مقتدر همچنان در برابر زور گویی جهان خواران ایستاده است، اظهار کرد: بزرگترین، مهم‌ترین و نسخه انحصاری خوبی‌های عالم تشکیل حکومت اسلامی است.

حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی، امروز سوم دی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرجند، با اشاره به عربده کشی‌های اخیر رژیم صهیونیستی گفت: هشیاری و وقت شناسی جوانان ما در کنار سپاه و برگزاری رزمایش بزرگ در آب‌های نیلگون خلیج فارس نشان داد که ایران مقتدر همچنان در برابر زور گویی جهان خواران ایستاده است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه بزرگترین و مهم‌ترین و نسخه انحصاری خوبی‌های عالم تشکیل حکومت اسلامی است، افزود: حکومت انقلاب اسلامی ایران به پرچم داری امام خمینی (ره) پیش زمینه رسیدن به حکومت مهدوی است.

وی گفت: حکومت اسلامی دارای دو رکن رهبری و مردم است که می‌توانند در کنار هم منسجم به هدف والا برسند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه غافل کردن مردم از اصل نسخه حکومت اسلامی، بزرگترین رخنه است گفت: دشمن همواره در طول تاریخ به دنبال دور کردن مردم از اسلام و نظام اسلامی است که مردم ایران با پیروزی انقلاب اسلامی قلب انبیاء الهی را شاد کردند.

وی با اشاره به واقعه ۹ دی ماه گفت: حماسه ۹ دی پیوند بلند و عرشی بین امام و امت برای سرکوبی اهداف شوم دشمن بود.

رحیم آبادی گفت: مشکلات اقتصادی دامن گیر دنیا شده، اما منصفانه که بنگریم می‌بینیم در عین حال، شکوفایی‌هایی در عرصه‌های علمی اتفاق افتاده که زمینه رشد بیشتر آن هم باید اتفاق بیافتد.

وی گفت: با رهنمودهای هوشمندانه رهبرمعظم انقلاب امروز در گام دوم انقلاب خیلی جلو هستیم وباید بیش از پیش نیز آگاه و هشیار باشیم و نباید در حوادث مختلف به دشمن فرصت فتنه کردن بدهیم..

امام جمعه موقت بیرجند افزود: پس از فتنه ۸۸ هم فتنه‌های ریز و درشت دیگری همچون، مشکلات اقتصادی، ایجاد کمبودها و خلأ‌ها که ناشی از فتنه‌های جریان برانداز است همچنان ادامه دارد و چشم دنیا برای چگونه خنثی کردن این فتنه‌ها به ما است.

رحیم آبادی با اشاره به خدمات اخیر دولت در بودجه بندی، رتبه بندی، کوتاه کردن دست مفاسد اقتصادی وغیره گفت: این دولت ریشه در تفکر انقلابی دارد؛ امروز در جنگ نرم همه باید احساس مسئولیت کنیم.

وی یادآور شد: جوانان و تمام اقشار جامعه همچون شهدا در زمان مبارزات انقلابی و دفاع مقدس نباید از شبهه پراکنی دشمن در این زمانه در فضای مجازی غافل شوند و جبهه جنگ نرم را ترک کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان