امام جمعه تبریز: نمایندگان مجلس بودجه 1401 را با دقت بررسی کنند


امام جمعه تبریز: نمایندگان مجلس بودجه 1401 را با دقت بررسی کنند

تبریز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به تقدیم لایحه بودجه به مجلس توسط دولت، گفت: از نمایندگان می‌خواهیم با چکش‌کاری دقیق این بودجه را به نفع مردم، نظام و قشر آسیب پذیر جامعه پیش ببرند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در خطبه های این هفته نماز جمعه تبریز با اشاره به مذاکرات وین و ارایه پیشنهادات جدید ایران برای طرف های مذاکره کننده، اظهار کرد: به نتیجه نرسیدن تمام مذاکرات قبلی از بدعهدی طرف‌های مذاکره است که امیدواریم با انتخاب مسیر درست مذاکرات، طرف‌های غربی به تعهدات خود بعد از تصویب نهایی عمل کنند.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: اگرچه زمان بازگشت مذاکره کنندگان به وین اعلام نشده است ولی با توجه به موارد مذکور، دور جدید مذاکرات با جدیت شروع خواهد شد.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز ۹ دی، گفت: در آستانه روز ۹ دی قرار داریم که روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است؛ نباید اجازه دهیم این حماسه بزرگ به فراموشی سپرده شود که نمایش معجزه الهی و قدرت فکری امت است.

امام جمعه تبریز ادامه داد: جریان ۹ دی امکان هر نوع تحرکی را از دشمنان و جریان های ضد انقلاب و آشوبگران سلب کرد.

حجت الاسلام آل هاشم در خصوص وقایع سال ۸۸ نیز گفت: فتنه ۸۸ در امتداد انقلاب‌های رنگین و کودتاهای مخملی بود که به شکل زنجیره‌ای در صربستان، گرجستان، اوکراین و قرقیزستان اتفاق افتاده بود.

وی افزود: انقلاب رنگی و کودتای مخملی یک شیوه‌ای است که در بستر انتخابات و جنگ نرم برای ساقط کردن دولت‌های مستقل و روی کار آوردن دولت‌های غرب گرا انجام می شود.

امام جمعه تبریز همچنین با اشاره به فرا رسیدن سالگرد شهادت قاسم سلیمانی اظهار کرد: در آستانه سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی قرار گرفته ایم و امیدواریم فضای شهرمان یاد آن شهید بزرگوار را زنده کند.

وی همچنین با اشاره به رزمایش مشترک پیامبر اعظم ۱۷ سپاه خاطرنشان کرد: رزمایش پیامبر اعظم توسط نیروی دریایی و زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود که این رزمایش عظیم هشداری برای رژیم صهیونیستی بود و به عالی‌ترین وجه انجام گرفت.

امام جمعه تبریز سپس با اشاره به هفته ثبت احوال گفت: از خانواده‌ها می‌خواهم اسامی خوبی برای فرزندان خود انتخاب کنند.

وی با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت مسیح خاطرنشان کرد: کدام کشوری در دنیا سراغ دارید که اقلیت‌های دینی در آن این گونه به صورت مسالمت آمیز زندگی کنند ما به این کار افتخار می‌کنیم و آنها هم به این مهم افتخار می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!