پدیده مشهد مقابل استقلال تسلیم شد


پدیده مشهد مقابل استقلال تسلیم شد

مشهد- ایرنا- تیم قعر نشین پدیده مشهد در جریان هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال عصر جمعه با نتیجه سه بر صفر مقابل تیم استقلال در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد تن به شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در دقایق ابتدایی این بازی پاس مهدی‌پور به جعفر سلمانی رسید و او نخستین گل استقلال را وارد دروازه فراهانی در تیم پدیده کرد.

دقیقه ۲۳ این بازی هم رودی ژستد توانست از موقعیت ایجاد شده به‌خوبی استفاده کند و گل دوم استقلال را از آن خود کند.

ارسال کرنر مهدی پور در دقایق پایانی نیمه اول نیز به آرمان رمضانی رسید تا او سومین گل استقلال را وارد دروازه پدیده کند.

این بازی در دقایق ابتدایی به دلیل پاره بودن تور یکی از دروازه‌ها با تاخیر آغاز شد. از سوی دیگر امین قاسمی نژاد نیز از لیست بازیکنان تیم استقلال برای این دیدار خط خورد.

فرهاد مجیدی برای این دیدار از ترکیب سیدحسین حسینی، حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، زبیر نیک‌نفس، جعفر سلمانی، آرمان رمضانی، عارف آغاسی، رودی ژستد و امیر حسین حسین‌زاده استفاده ‌کرد.

سیدعباسی سرمربی پدیده هم برای این بازی، میلاد فراهانی، محمد حسین حیدری، مجتبی بیژن، علی طاهران، ابوذر صفرزاده، ابوالفضل عکاشه، حسام پورهاشم، میلاد کمندانی، مسعود زائر کاظمین، رحمان جعفری و محمدرضا فلاحیان را برای کسب نتیجه مقابل استقلال انتخاب کرده بود.

قضاوت این مسابقه برعهده میثم حیدری بود و قهرمان نجفی، بهمن عبداللهی و وحید زمانی به عنوان کمک او را یاری کردند و نادر جعفری وظیفه نظارت را بر عهده داشت.

علی طاهران، مسعود زائرکاظمی و مهدی شریفی از تیم پدیده، عارف آقاسی، سیاوش یزدانی و حسین مرادمند از تیم استقلال، کارت های زرد بازی را از داور مسابقه دریافت کردند.

هم اکنون استقلال با کسب ۲۵ امتیاز از ۱۱ بازی در رتبه اول جدول است و پدیده هم با کسب ۲ امتیاز از ۱۱ بازی در انتهای جدول لیگ برتر فوتبال قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط