مجیدی: مثل هواداران نگران لیگ قهرمانان هستیم/ با عزت‌الهی صحبت نکرده‌ایم


مجیدی: مثل هواداران نگران لیگ قهرمانان هستیم/ با عزت‌الهی صحبت نکرده‌ایم

سرمربی استقلال می‌گوید بازی تیمش مقابل شهرخودرو طبق پیش‌بینی های صورت گرفته انجام شده است.

به گزارش ایسنا، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل شهرخودرو در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ شاگردانم بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتند. بازی طبق پیش بینی ما پیش رفت و قرار بود زود به گل برسیم.

وی افزود: موقعیت های زیادی داشتیم، به هر دو تیم خسته نباشید می‌ گویم، بازیکنانم خوب کار کردند. هم گلزنی کردند و هم کلین شیتی دیگر ثبت شد.

مجیدی در خصوص بازشدن پای ژستد به گل گفت: در همان بازی‌هایی که ژستد گل نزده بود هم از عملکردش راضی بودم و خیلی به ما کمک کرد. امیدوارم در بازی ‌های آتی هم گلزنی کند و همینطور مثمرثمر باشد.

مجیدی در خصوص حذف از لیگ قهرمانان آسیا گفت: مثل هواداران نگرانیم و فکر می‌کنم سردار آجورلو با درایتی که دارد می تواند موضوع را حل کند.

وی در خصوص عملکرد سلمانی گفت: این بازیکن وظایفش را به نحو احسن انجام داده، امین هم خیلی خوب تمرین کرده ولی متوجه شدیم که گویا شکایتی از امین قاسمی‌نژاد توسط شهرخودرو طرح شده که باعث شد ترجیح بدهیم ریسک نکنیم و او را بازی ندهیم.

مجیدی در خصوص حضور سعید عزت اللهی در استقلال گفت: یک هافبک خارجی تنها بازیکنی است که با وی صحبت کرده‌ایم. نه لیست مازاد داریم و نه هنوز می‌توانیم در خصوص خرید بازیکن جدید دیگر صحبت کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان