با دوره آموزش فتوشاپ کافه آرتک به سرعت گرافیست شوید


با دوره آموزش فتوشاپ کافه آرتک به سرعت گرافیست شوید

طراحی گرافیک یکی از پردرآمدترین و کاربردی‌ترین شاخه‌های هنر است. چرا که حوزه‌ی گرافیک به طور کاملا عملی و ملموس، با صنعت و دنیای کار گره خورده و در ارتباط است.

آفتاب‌‌نیوز :

امروزه تمام صنایع، شرکت‌ها و کسب و کار‌ها نیاز مبرم به طراحان گرافیک دارند. برای مثال، لوگو ماهیت و یا هویت یک کسب و کار است که باید از همان ابتدای کار، بسیار قوی باشد. از طرفی دیگر، هر شرکتی نیاز به طراحی سربرگ، کاتالوگ، پوستر‌های تبلیغاتی و... دارد. چرا که فقط از این طریق می‌تواند محصولاتش را به مشتریانش به خوبی معرفی کرده و سودآوری بیشتری داشته باشد. گرافیست‌ها با طی کردن برخی دوره‌های آموزش گرافیک، نظیر دوره فتوشاپ می‌توانند به چنین مهارت‌های دست پیدا کنند.

برای مثال هنرجویانی که به فراگیری کاملا حرفه‌ای نرم‌افزار فتوشاپ علاقه‌مند هستند، با گذراندن دوره آموزش فتوشاپ کافه آرتک می‌توانند در کمترین زمان ممکن تبدیل به یک گرافیست حرفه‌ای شوند. در دوره فتوشاپ کافه آرتک، هنرجویان می‌توانند ضروری‌ترین مسائل مربوط به آموزش گرافیک را به طور حرفه‌ای یاد بگیرند. برای مثال، این که هدف کلی از طراحی لوگو چیست و چه چیزی در این زمینه باید مورد توجه طراحان گرافیک قرار بگیرد. در این دوره هنرجویان یاد می‌گیرند که چگونه با استفاده از خلاقیت خود و به کمک ابزار قدرتمند فتوشاپ، تمام ماهیت یک کسب و کار را در قالب لوگو، به صورت بصری بیان کنند. این موارد فقط بخشی از مزایای شرکت در دوره آموزشی فتوشاپ در کافه آرتک است.

چرا باید در دوره آموزش فتوشاپ کافه آرتک شرکت کنیم؟

نرم‌افزار فتوشاپ یک ابزار بسیار قدرتمند است که نیاز به آموزش کاملا تخصصی دارد. به خاطر این که داخل نرم‌افزار جزئیات بسیار متعددی وجود دارد که یک طراح گرافیست باید با تمامی آن‌ها به خوبی آشنا باشد. در غیر این صورت، نمی‌توان انتظار کار‌های بسیار حرفه‌ای را از یک طراح گرافیست داشت! از طرفی دیگر، زمانی که شما به طور کلی با تمام زیر و بم یک نرم‌افزار آشنا شوید، سرعت کارتان هم بسیار بالاتر می‌رود. مثلا در دوره فتوشاپ کافه آرتک، شما در بحث آموزش گرافیک و استفاده از ابزار‌های این نرم‌افزار، به قدری پیشرفت خواهید کرد که مانند یک گرافیست حرفه‌ای عمل کرده و تمام طرح‌هایتان را در کمترین زمان ممکن انجام خواهید داد.

این به خاطر آموزش مسائل کاملا مهم و ضروری در دوره فتوشاپ کافه آرتک است. چرا که در کافه آرتک، بهترین مدرسان فتوشاپ در زمینه آموزش گرافیک فعالیت کرده و بهترین مسائل را به شما تدریس می‌کنند. یکی از مهم‌ترین مسائلی که شما در این دوره یاد خواهید گرفت، بحث استفاده بهینه از دکمه کیبورد برای انجام سریع برخی از کار‌ها در نرم‌افزار فتوشاپ است. مثلا شما می‌توانید با استفاده از کیبوردتان، اندازه یک ابزار را سریعا کوچک و یا بزرگ کنید. این در حالیست که اگر از این روش استفاده نکنید، مجبور خواهید بود چنین کاری را به صورت دستی انجام بدهید که زمان بیشتری را از شما خواهد گرفت. در واقع برای انجام هر کاری در نرم‌افزار فتوشاپ، یک دکمه میان‌بر بسیار سریع توسط کیبورد وجود دارد که یاد گرفتن آن‌ها سرعت کارتان را بسیار زیادتر خواهد کرد.

برای اکثر ما پیش آمده تصمیم گرفته‌ایم یک مهارتی نظیر آموزش فتوشاپ را شروع کرده و در آن حرفه‌ای شویم، اما پس از مدتی همه چیز به فراموشی سپرده شده و اعتماد به نفسمان هم زیر سوال رفته است. این موضوع دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد. در ابتدا، وقتی که شما یک منبع درست برای آموزش نداشته باشید، ناخودآگاه نامید و دلسرد خواهید شد. از طرفی دیگر به خاطر نبود برنامه‌ریزی و ضرب‌الاجل برای انجام تمرین‌ها، ممکن است آنطور که باید، در آموزش این مهارت جدی نباشید. اما زمانی که برای آموزش گرافیک در یک دوره‌ای نظیر دوره فتوشاپ کافه آرتک ثبت نام کرده و هزینه‌ای برای این کار پرداخت می‌کنید، دیگر همه چیز کاملا جدی می‌شود.

زمانی که شما یک در یک دوره فتوشاپ کاملا حرفه‌ای شرکت کرده و در بحث آموزش گرافیک تجارب زیادی کسب می‌کنید، به علت برخوردار بودن از منابع درست و عالی، پیشرفت‌های چشمگیری را تجربه خواهید کرد. اجازه بدهید یک مثال ساده بزنیم. شما هر چقدر که خودتان بخواهید سراغ یادگیری مهارتی نظیر آموزش فتوشاپ، بدون هیچ اسادی بروید، قطعا باید زمان زیادی را برای آزمون خطاهایتان صرف کنید. یعنی هر بار باید زمان زیادی را برای یادگیری از طریق اشتباه‌هایتان از دست بدهید. اما هنگامی که در یک دوره‌ی حرفه‌ای شرکت بکنید، به خاطر آموزش کاملا درست، دروس اصولی و محتوا‌های درجه یک، شما به نتایج ایده‌آلی در کمترین زمان ممکن خواهید رسید. این موضوع دقیقا به نوعی، حکم همان کتاب‌های کمک‌آموزشی را دارد که ما را می‌توانید در کمترین زمان ممکن به نتایج دلخواهمان برساند.

چه چیز‌هایی شما را سریعا به هدفتان می‌رساند؟

بحث آموزش گرافیک کاملا عملی بوده و باید به شکل عملی به کسانی که می‌خواهند آن را یاد بگیرند، تدریس شود. بدین شکل که هنرجو باید پشت سیستم نشسته و از صفر تا صد یک پروژه را خودش شروع کرده و به اتمام برساند. این چیزیست که می‌توان آن را دوره فتوشاپ کافه ارتک تجربه کرد. یعنی شما می‌توانید با استفاده از دروس عملی که توسط بهترین اساتید کافه آرتک برایتان تدریس می‌شود، خودتان یک پروژه را از صفر تا صد شروع کرده و به اتمام برسانید. در چنین شرایطی، متوجه خطا‌ها و یا اشتباهاتتان شده و هرگز آن‌ها را تکرار نخواهید کرد. چرا که ممکن است مثلا قبل از شرکت در این دوره، از روش‌های کاملا اشتباه و یا غیرحرفه‌ای برای طراحی‌تان استفاده می‌کردید، اما پس از تماشای اجرای یک پروژه کامل توسط حرفه‌ای‌ترین مدرس کافه آرتک، متوجه شدید که باید حتما شیوه کارتان را تغییر بدهید تا سریع‌تر به نتیجه برسید.

حتما شما هم این جمله معروف "بزرگ‌ترین اشتباه، تکرار کردن اشتباه دیگران است" را باید بار‌ها شنیده باشید. تجربه یکی از بزرگ‌ترین و ارزشمندترین سرمایه‌های بشر است. چرا که باعث می‌شود در آینده، کمتر بهای سنگینی بابت اشتباهاتمان پرداخت کنیم. این چیزیست که می‌توانیم آن را در بحث آموزش هم، به وضوح ببینیم. به عبارت دیگر، هر چقدر که شما برای آموزش و بالاتر بردن سطحتان، زمان بیشتری صرف کنید، به همان مقدار هم حرفه‌ای‌تر شدهو زودتر به نتیجه خواهید رسید. در بحث آموزش گرافیک در دوره فتوشاپ کافه آرتک هم همین موضوع صدق می‌کند. به خاطر این که شما با تماشای مفیدترین روش‌ها برای طراحی، بهترین و قوی‌ترین شیوه‌ها را خواهید آموخت. از این روی، هرگز مسیر‌های اشتباهی که قبلا مرتکب می‌شدید را طی نخواهید کرد و سریعا به مقصد موفقیتتان خواهید رسید.

تسلط کامل به نرم‌افزار در دوره فتوشاپ کافه آرتک

شما در دوره فتوشاپ کافه آرتک فقط با مسائل ساده آموزش گرافیک آشنا نخواهید شد، بلکه به طور کامل تسلط کافی روی این ابزار قدرتمند خواهید داشت. این یکی از مهم‌ترین اهداف کافه آرتک است، چرا که از این طریق شما تبدیل به یک گرافیست حرفه‌ای خواهید شد که در دنیای هنر، هیچ چیزی جلودار شما نخواهد بود. شما هر چقدر که یک هنرمند خلاق و مستعد باشید، برای اجرا کردن طرح‌هایی که در ذهنتان دارید، نیاز به ابزاری قوی خواهید داشت. برای کار کردن با یک ابزار قوی باید با صفر تا صد آن آشنا باشید که به لطف کافه آرتک این امکان برایتان فراهم خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت