تفریح با موتورسنگین 2 جوان را در رفسنجان به گام مرگ کشاند


تفریح با موتورسنگین 2 جوان را در رفسنجان به گام مرگ کشاند

کرمان- ایرنا- رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از مرگ 2 سرنشین جوان ِ موتورسنگین در این شهرستان طی عصر جمعه خبر داد و گفت: سرعت بالای این موتورسواران مرگ آنان را در برخورد با تریلی رقم زد.

دکتر محمدرضا زینلی حسینی در گفت و گو با ایرنا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: محل این حادثه در کمربندی سرچشمه - کرمان بوده است.

وی افزود: این موتورسواران در مسیر خود با سرعت بالا در حرکت بودند و نتوانستند این وسیله نقلیه را کنترل کنند که با برخورد به عقب تریلی جان باختند.

زینلی بیان کرد: در این حادثه ۲ دستگاه آمبولانس به صحنه حادثه اعزام شدند که عوامل اورژانس نتوانستند این ۲ جوان ۲۵ و ۲۶ ساله را نجات دهند زیرا آنان در صحنه حادثه فوت کرده بودند.

وی خاطرنشان کرد: این قسمت از شهرستان رفسنجان در مسیر کمربندی سرچشمه – کرمان محدوده ای است که جوانان روزهای پنجشنبه و جمعه برای تفریح و موتورسواری با موتورسنگین تجمع می کنند و معمولاً سرعت موتورسواران ( موتورسنگین) بالای ۲۰۰ کیلومتر است و نظارت و کنترل بیشتر را می طلبد.

رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی رفسنجان گفت: این محل روزهای تعطیل بسیار شلوغ می شود و جوانان با موتورسنگین که استفاده از آنها غیرمجاز و ممنوع است به مسابقه می‌پردازند که این نوع تخلیه هیجان موجب بروز حوادث تلخ می شود.

رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال مرکز استان کرمان قرار دارد.

استفاده از بزرگراه‌ها برای جولان موتورسواری جوانان در کرمان همواره خبرساز و حادثه آفرین بوده است خبرگزاری ایرنا نیز چندی پیش درباره این معضل در استان گزارشی با عنوان رقص مرگ در بزرگراه‌های کرمان تهیه کرد و به واکاوی و ارایه راهکار پرداخت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آرمین زارعی به اسم مثل خار تو چشم دشمنیم