استاندار لرستان: بسیج سازندگی یک ظرفیت مهم در کشور است


استاندار لرستان: بسیج سازندگی یک ظرفیت مهم در کشور است

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت:بسیج سازندگی یک ظرفیت مهم در کشور و درجه ای از توانمندی است که قابلیت انجام کارهای بزرگ را برای خدمت به مردم دارد.

به گزارش ایرنا فرهاد زیویار روز جمعه در جلسه کارگروه بسیج سازندگی استان لرستان اظهار داشت: شورای جهادی بسیج، مطالبات خود را در یک قالب گزارش جامعی ارائه داد که لازم است با ایجاد همکاری و تعامل میان دستگاه‌های اجرایی در راستای رفع این مشکلات تلاش کرد.

وی با تاکید بر اتخاذ تصمیمات لازم جهت انجام فعالیت های کارگروه بسیج سازندگی با همکاری سایر دستگاه های اجرایی افزود: در بحران و صحنه های حساس کشور هر جا که نیاز به توان بسیج بوده با حضور خود و با کمترین امکانات بهترین عملکرد و کارنامه را ارائه داده است.

زیویار باتاکید بر اینکه بسیجی بودن یک افتخار است و بهترین رهبر دنیا خود را یک بسیجی می داند خاطرنشان کرد: این نهاد ظرفیتی است که به ابتکار امام راحل (ره ) در کشور بوجود آمد و سال های پس از انقلاب با ارائه راهکارهای مناسب، زمینه انجام کارها را فراتر از چارچوب و قالب های محدود کننده، فراهم ساخت.

وی تاکید کرد: تعهد از مهمترین عناصر سازگار با روحیه بسیجی است که در کنار نظم و مدیریت صحیح می تواند کارهای بزرگی را با رویکرد خدمت به کشور پیش برد.

استاندار لرستان یادآور شد: بسیج عضو کارگروه اشتغال استان است و در برنامه های آتی از ظرفیت آن برای رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار بهره گیری خواهد شد.

زیویار افزود: مقام و جایگاه در نظام مقدس جمهوری اسلامی صرفا برای خدمت به مردم تعریف شده و بسیار مهم است این خدمت رسانی با روحیه بسیجی آمیخته و اجرا شود، چراکه بسیج زمان و مکان نمی‌شناسد و هر جا که نیاز باشد حضور موثر خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا