گردهمایی بزرگ خودروهای اسپرت و تیونینگ شهری برگزار شد؛ از پیکان تا بی ام و + عکس


گردهمایی بزرگ خودروهای اسپرت و تیونینگ شهری برگزار شد؛ از پیکان تا بی ام و + عکس

امروز جمعه 3 دیماه 1400 در مجموعه ورزشی تختی تهران، گردهمایی بزرگ خودروهای تیونینگ و اسپرت شهری برگزار شد. در این مراسم که بیش از 200 خودرو و موتورسیکلت حضور داشتند، با استقبال بسیار خوبی همراه بود و...

امروز جمعه 3 دیماه 1400 در مجموعه ورزشی تختی تهران، گردهمایی بزرگ خودروهای تیونینگ و اسپرت شهری برگزار شد. در این مراسم که بیش از 200 خودرو و موتورسیکلت حضور داشتند، با استقبال بسیار خوبی همراه بود و بازدیدکنندگان زیادی برای دیدن این خودروها به مجموعه ورزشی تختی آمده بودند.

در این همایش، خودروهای کلاسیک مختلفی از بی ام و E38، بیوک، فورد ماستنگ مک وان، فورد گرن تورینو، مرسدس بنز پاگودا و یا حتی پیکان حضور داشتند. اما خودروهای اسپرت زیادی نیز به این همایش آمده بودند که می توانید به بی ام و سری 3 نسخه F30، مرسدس بنز CLS500 و یا حتی پورشه باکستر اشاره کنیم.

گردهمایی بزرگ خودروهای اسپرت و تیونینگ شهری برگزار شد؛ از پیکان تا بی ام و + عکسفورد GT گرن تورینو

اما موتورسیکلت های سنگین نیز به این همایش آمده بودند تا بتوانند در یک روز تعطیل، به علاقمندان به موتورسیکلت خودنمایی کنند. در میان این همایش، چند موتور سنگین اقدام به حرکات نمایشی کردند که توانست جلب توجه زیادی کند. اگرچه خوشبختانه این حرکات با هیچ گونه حادثه ای همراه نبود، اما بهتر بود از نظر امنیت برای بازدیدکنندگان در زمان انجام حرکات نمایشی در این همایش تمهیداتی اندیشیده می شد.

در دیگر قسمت این همایش، خودروهایی نظیر پژو 206، پژو 207 و یا پژو پارس حضور داشتند که با نصب سیستم های صوتی و یا سیستم های پنوماتیک، خود را متمایز از نمونه های استاندارد کرده بودند. حتی بعضی خودروهای چینی نظیر لیفان 820 نیز در این قسمت دیده می شد.

گردهمایی بزرگ خودروهای اسپرت و تیونینگ شهری برگزار شد؛ از پیکان تا بی ام و + عکسخودروهای آفرود

همچنین چند خودروی مخصوص آفرود مثل تویوتا هایلوکس تک کابین و یا چند نیسان پاترول، جیپ، سوزوکی ویتارا کوپه و یا تویوتا لندکروزر سری 200 به این همایش آمده بودند.

گردهمایی بزرگ خودروهای اسپرت و تیونینگ شهری برگزار شد؛ از پیکان تا بی ام و + عکسدوو اسپیرو

اما چند خودروی بسیار خاص نیز در این همایش خودنمایی می کردند که از بین آن ها می توانیم به یک دستگاه آئودی TT قرمز رنگ، دوو اسپیرو طلایی رنگ، فولکس واگن بیتل کروک، فورد ماستنگ کروک سفید رنگ اشاره کنیم.

در زیر می توانید عکس های کاملی از این گردهمایی را مشاهده کنید.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی