شیائومی12پرو، حین بازی تعادل دمایی خود را حفظ می‌کند


شیائومی12پرو، حین بازی تعادل دمایی خود را حفظ می‌کند

شرکت شیائومی می‌گوید: فناوری جدید باعث شده، گوشی 12 پرو پس از 30 دقیقه دمای خود را حفظ کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، گیزموچاینا، شرکت شیائومی، پوستر تبلیغاتی جدیدی را منتشر کرده که ادعا می‌کند، کنترل دمای گوشی زمانی که برای بازی یا حجم کاری شدید استفاده می‌شود، بهبود یافته است.

همچنین این شرکت می‌گوید: "گوشی جدید شیائومی ۱۲ پرو، در زمان بازی با King of Glory یا نام مستعار Honor of Kings به مدت نیم ساعت، دمای ثابت ۴۳.۵ درجه را ثبت خواهد کرد. این فناوری در حین بازی کاربر می‌تواند صفحه نمایش را تجزیه و تحلیل کند. همچنین این ویژگی جدید عملکرد خروجی تراشه ۸ را به صورت خودکار ثبت می‌کند."

شیائومی12پرو، حین بازی تعادل دمایی خود را حفظ می‌کند

لی جون، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت شیائومی می‌گوید: "این فناوری می‌تواند به طور هوشمندانه تصاویر، برنامه‌ها، تعداد، فرکانس و نرخ تازه سازی صفحه نمایش را در همان زمان سریع تنظیم کند. شیائومی ۱۲ پرو اولین گوشی هوشمندی است که از نسل دوم صفحه نمایش ۲K کم مصرف بهره می‌برد. همچنین این گوشی امتیاز A+ را از DisplayMate دریافت کرده و ۱۵ رکورد جدید را به ثبت رسانده است."

از سوی دیگر، گوشی‌های شیائومی ۱۲ و ۱۲X دارای صفحه نمایش ۶.۲۸ اینچی، فول اچ دی پلاس از TCL CSOT خواهند بود. همچنین تایید شده که هر دو گوشی هوشمند از تراشه جدید Qualcomm Snapdragon ۸ Gen ۱ استفاده می‌کنند. گفته می‌شود، گوشی‌های هوشمند سری ۱۲ شیائومی قرار است در ۲۸ دسامبر در بازار خانگی شرکت شیائومی به طور رسمی عرضه شوند.

بیشتر بخوانید

نمایشگر شیائومی ۱۲ بالاترین امتیاز دیسپلی‌میت را کسب کرد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی