جزئیات تصادف مرگبار کارگران در خوزستان


در یک تصادف مرگبار در جاده اهواز به خرمشهر چند تن از کارگرانی که در این محور تردد می کردند جان باختند.

جزئیات تصادف مرگبار کارگران در خوزستان

به گزارش شریان نیوز،به نقل از خبرآنلاین، تصادف زنجیره ای در جاده اهواز-خرمشهر باعث مرگ تعدادی از هموطنان شد. آنطور که سرهنگ دولتشاهی، رئیس پلیس راه خوزستان اعلام کرده تصادف زنجیره‌ای صبح امروز بر اثر برخورد کامیون حامل احشام با مینی‌بوس سرویس کارگران به وقوع پیوسته و سپس ۳ دستگاه خودرو سواری نیز با آنها برخورد می‌کنند.

در این راستا مسئول روابط عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از یک حادثه دلخراش بر اثر تصادف زنجیره‌ای در جاده اهواز به خرمشهر خبر داد و گفت: تا این لحظه ۹ جسد به سردخانه انتقال یافته است. یکی دیگر از مصدومان نیز در مسیر بیمارستان از دنیا رفته است.

عارف اصل شرهانی به خبرگزاری مهر گفت: ساعتی قبل یک تصادف زنجیره‌ای در محور اهواز به خرمشهر (جاده قدیم نیشکر میرزا کوچک) بین یک دستگاه خاور با بار گوسفند، یک دستگاه خودروی سواری رانا، یک دستگاه خودروی سواری پژو، یک دستگاه خودروی سواری پراید و یک دستگاه کامیون رخ داد.

وی با اشاره به اعزام ۱۲ آمبولانس به محل حادثه ادامه داد: کامیون واژگون شده و مصدومان به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان با اشاره به اینکه خودروی رانا کامل در آتش سوخت، بیان کرد: خودروی سرویس ایاب و ذهاب کارگران نیز در این تصادف دچار سانحه شده و همه کارگران جان خود را از دست دادند.

در این حادثه تاکنون ۱۰ نفر (سرنشینان مینی‌بوس و راننده کامیون) جان باخته و حدود ۱۵ نفر زخمی شده اند. امدادرسانی به مصدومان سانحه همچنان ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»