اهداء  بیش از 5 هزار بسته معیشتی  شب یلدا توسط خیران البرزی


اهداء  بیش از 5 هزار بسته معیشتی  شب یلدا توسط خیران البرزی

حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و خیّران مراکز نیکوکاری با اهدای بیش از 5 هزار پک یلدایی به ارزش  دو میلیارد و 500  میلیون تومانی در یلدای مهربانی مشارکت کردند.

به گزارش ایسنا، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز با اشاره اینکه هدف از این طرح خلق لحظه‌های شاد، خوشحال کردن دل افراد نیازمند و خانواده‌های ایتام و فرزندان محسنین است، گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و خیّران مراکز نیکوکاری با اهدای بیش از ۵ هزار پک یلدایی به ارزش دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی در "یلدای مهربانی" مشارکت کردند.

رضا لشینی با بیان اینکه این طرح نسبت به سال گذشته رشد ۳۳ درصدی داشته است افزود: بسته‌های یلدایی اهدایی حامیان و خیّران شامل آجیل ، شیرینی ، میوه و بسته معیشتی بود که در آستانه طولانی‌ترین شب سال بین مددجویان و نیازمندان استان توزیع شد.

وی با اشاره به لزوم واگذاری امور محرومان به مردم و خیران باهدف توسعه ابعاد مردمی امور خیر و احسان گفت: همچنین در این طرح حامیان البرزی مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان به صورت مستقیم ، به حساب فرزندان معنوی خود واریز کردند .

لشینی یادآور شد: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند از طریق اسکن کد QR (درگاه پرداخت الکترونیکی)، و واریز به شماره‌۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۲۷۱ نزد صندوق امداد ولایت البرز، نسبت به ارائه کمک‌های نقدی خود اقدام نمایند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد