پایان رقابت‌های دو صحرانوردی قهرمانی کشور در بافق یزد


پایان رقابت‌های دو صحرانوردی قهرمانی کشور در بافق یزد

رقابت‌های دو صحرانوردی قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور با معرفی برترین‌ها به میزبانی بافق یزد به کار خود پایان داد.

رقابت دو صحرانوردی نوجوانان و جوانان قهرمانی کشور در بخش آقایان با حضور ۲۱ تیم از سراسر کشور و همچنین ۱۲۰ ورزشکار، مربی و سرپرست به میزبانی شهر بافق در استان یزد برگزار شد که در پایان و در رده سنی نوجوانان، همدان و در گروه سنی جوانان، تهران قهرمان شد.

بر همین اساس و در بخش انفرادی رده سنی نوجوانان، یوسف آذریان از کهگیلویه و بویر احمد در جایگاه نخست ایستاد، سجاد موسالو و میکائیل قراگوزلو هر دو از استان همدان به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در بخش تیمی رده سنی نوجوانان تیم استان همدان قهرمان، لرستان نایب قهرمان و اصفهان در جایگاه سوم ایستاد.

در پایان رقابت رده سنی جوانان و در بخش انفرادی نیز، امیرحسین شهرستانکی از تهران قهرمان شد، پوریا اسحاقی‌نژاد از همدان نایب قهرمان و سمیر اقبالی از تهران سوم شدند.

در بخش تیمی این گروه سنی،‌ تیم استان تهران قهرمان این دوره از مسابقات شد و تیم‌های همدان و زنجان به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در مراسم اهدا جوایز این رقابت‌ها، از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق به عنوان حامی مالی این مسابقات، به نفرات برتر بخش انفرادی به ترتیب 1.5میلیون تومان،یک میلیون تومان و ۷۵۰ هزار تومان اهداء شد.

در این مراسم که با حضور علی رضایی دبیر فدراسیون دو و میدانی، شهرام شهبازی مسئول کمیته مسابقات و داوران فدراسیون، صباغیان نماینده مردم مهریز ، بافق، بهاباد ، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی، شریعتی مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد و مسئولان استانی و محلی برگزار شد، از پیشکسوتان ورزش دو و میدانی استان یزد به پاس سال‌ها زحمات در این ورزش پایه و پر مدال از طرف باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق تجلیل شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری