کرمانشاه/ قتل دایی به دست خواهرزاده


کرمانشاه/ قتل دایی به دست خواهرزاده

خواهرزاده مقتول در بازجویی ها عنوان کرد به بهانه تفریح و گردش، دایی خود را به ارتفاعات و کوه های اطراف شهر صحنه کشانده و در فرصتی مناسب به دلیل اختلافات خانوادگی وی را به پایین پرت کرده است.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس کرمانشاه از دستگیری پسرجوانی در شهرستان صحنه خبر داد که با همدستی زن دایی خود اقدام به قتل دائیش کرده بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سرهنگ "محمدرضا یاری" اظهار داشت: پس از ارجاء گزارشی به پلیس صحنه در ابتدای شهریور امسال مبنی بر اینکه مرد جوان 35 ساله ای به خاطر سقوط از کوه جان خود را از دست داده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گفت.

وی ادامه داد: با وجود عدم شکایت خانواده فرد متوفی در خصوص مشکوک بودن سقوط وی، ماموران پلیس آگاهی صحنه تحقیقات گسترده ای پیرامون حادثه آغاز کردند که در خلال آن و با توجه به نوع پرتاب شدن جوان 35 ساله و گزارش پزشکی قانونی متوجه شدند عمدی در کار بوده است.

سرهنگ یاری افزود: ماموران در ادامه و با افزایش تحقیقات و بازجویی ها از نزدیکان فرد متوفی، در نهایت متوجه شدند خواهرزاده 30 ساله وی با همدستی همسر 32 ساله اش مرد جوان را از بالای کوه به پایین پرت کرده اند.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه تصریح کرد: خواهرزاده مقتول در بازجویی ها عنوان کرد به بهانه تفریح و گردش، دایی خود را به ارتفاعات و کوه های اطراف شهر صحنه کشانده و در فرصتی مناسب به دلیل اختلافات خانوادگی وی را به پایین پرت کرده است.

وی در پایان از معرفی متهم به دستگاه قضایی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا