کریسمس لاکچری در خانه رونالدو /عکس


کریسمس لاکچری در خانه رونالدو /عکس

کریستین رونالدو ، ستاره ی بی نظیر دنیای فوتبال که همیشه به دلیل علاقه مند بودن به خانواده اش مورد توجه بوده، سال نوی 2022 را در کنار اعضای خانواده اش جشن میگیرد.

کریستین رونالدو ، ستاره ی بی نظیر دنیای فوتبال که همیشه به دلیل علاقه مند بودن به خانواده اش مورد توجه بوده، سال نوی 2022 را در کنار اعضای خانواده اش جشن میگیرد. رونالدو که این روزها برای تیم منچستر توپ میزند تمام اعضای خانواده اش را برای جشن سال نو میلادی به این شهر دعوت کرده و از این دورهمی، عکس زیبایی منتشر کرد که در این تصویر مشاهده می کنید.

کریسمس لاکچری در خانه رونالدو /عکس

مادر کریستین رونالدو، در روزهای اخیر مصاحبه ای انجام داده و اعلام کرد که برای برگزاری جشن سال نوی میلادی 2022، همراه دیگر فرزندانش عازم منچستر هستند تا کریسمس را در خانه ی پسرش، کریس جشن بگیرند. در تصویر کریستین رونالدو و نامزدش جورجینا را در کنار فرزندانشان مشاهده می کنید که همراه دیگر اعضای خانواده رونالدو، یعنی مادر، برادر و خواهران کریس در کنار درخت بزرگ کریسمس عکس یادگاری گرفته اند.

تصویری که مشاهده می کنید نمایی از کریسمس لاکچری رونالدو و خانواده اش در منزل جدید رونالدو در منچستر است. رونالدو حالا صاحب خانواده ی پرجمعیتی است و به نوعی به آرزوی خود رسیده است، آرزوی داشتن خانواده بزرگ و صمیمی در کنار هم که پیش از این به آن اشاره کرده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان