بازدید از پروژه های ملی استان کرمان


بازدید از پروژه های ملی استان کرمان

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان به همراه خیرآبادی نماینده بودجه وزارت راه و شهرسازی و شهیدی نماینده بودجه شرکت ساخت زیربناهای حمل و نقل کشور و ذبیحی کارشناس ارشد سازمان برنامه و بودجه کشور از پروژه های ملی استان کرمان بازدید به عمل آمد.

به گزارش ایسنا، علی حاجی زاده امروز چهارم دی ماه در حاشیه بازدید از پروژه های در حال احداث استان کرمان با حضور خیرآبادی نماینده بودجه وزارت راه و شهرسازی و شهیدی نماینده بودجه شرکت ساخت زیربناهای حمل و نقل کشور و ذبیحی کارشناس ارشد سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: امروز از پروژه های ملی بازدید می شود.

وی استفاده از ظرفیت های ماده ۵۶ قانون الحاق به قانون تنظیم مقررات مالی دولت را یکی دیگر از اهداف این بازدیدها دانست و بیان کرد: اقدامات اولیه صورت گرفته و اکنون برای ادامه برخورداری از ظرفیت قانون بودجه این بازدیدها صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان به همراه هیات همراه از محور چترود_ راور_ دیهوک بازدید کردند.

برپایه این گزارش، بزرگراه چهار قطعه جاده چترود به راور بخشی از محور ارتباطی کرمان به شهرستان راور است که به دلیل حجم بالای مسافران و حمل بار و کالا به استان های خراسان رضوی و جنوبی از پر ترددترین مسیرهای جاده ای استان کرمان محسوب می شود.

براساس این گزارش، تکمیل و راه اندازی این مسیر، باعث افزایش ایمنی، کاهش تصادفات و تلفات جاده ای، روان سازی جریان ترافیک و کاهش مصرف سوخت خواهد شد.

به گزارش ایسنا، بازدید از محور ۳۸ کیلومتری در حال ساخت زرند _ کوهبنان مقصد بعدی حاجی زاده و هیات همراه اول بود.

براساس این گزارش، احداث این مسیر موجب کاهش میزان ۲۰ کیلومتر از این محور ۹۲ کیلومتری می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم هشدار داد