تصویری عجیب از مراسم ازدواج عثمان دمبله


تصویری عجیب از مراسم ازدواج عثمان دمبله

عثمان دمبله، بازیکن فرانسوی بارسلونا، این بار با مراسم ازدواجش به سوژه اصلی این تیم تبدیل شده است. نوشته تصویری عجیب از مراسم ازدواج عثمان دمبله...

تصویری عجیب از مراسم ازدواج عثمان دمبله

مراسم عروسی عثمان دمبله ستاره بارسلونا با پوشش اسلامی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 | 14:45
تصویری عجیب از مراسم ازدواج عثمان دمبله

عثمان دمبله، بازیکن فرانسوی بارسلونا، این بار با مراسم ازدواجش به سوژه اصلی این تیم تبدیل شده است.

تصویری عجیب از مراسم ازدواج عثمان دمبله

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عثمان دمبله در سال‌های اخیر به دلیل مصدومیت‌های متعدد همیشه در مرکز توجه قرار داشته و بسیاری از هواداران و حتی مربیان بارسا از عملکرد این بازیکن رضایت نداشتند.

اما حالا مراسم ازدواج عثمان دمبله باعث شده که توجه بسیاری به سوی او جلب شود، اتفاقی که باعث تعجب بازیکنان بارسا نیز شده است.

دمبله چند روز قبل در مراسمی در مراکش با همسرش ازدواج کرد. این جشن در حالی برگزار شد که هیچ یک از هم تیمی‌های او در بارسا به این مراسم دعوت نشده بودند و اصلاً اطلاعی هم نداشتند که این بازیکن قصد دارد به زودی ازدواج کند. این بازیکن فرانسوی معمولاً در زندگی شخصی خود بسیار محتاطانه عمل می‌کند و علاقه‌ای به انتشار جزییات آن در شبکه‌های اجتماعی هم ندارد. به طور مثال او در اینستاگرام تنها تصاویری از زندگی حرفه‌ای خود را منتشر می‌کند و همچنین در هیچ یک از مهمانی‌های شام یا ناهار به همراه فرد دیگری حاضر نمی‌شود.

با این حال مراسم ازدواج دمبله شاهد حضور یک فوتبالیست دیگر نیز بود. دایو اوپامکانو، مدافع بایرن، که دوست نزدیک این بازیکن از زمان حضور در رده‌های جوانان تیم ملی فرانسه بوده هم در این مراسم شرکت کرده بود.

مراسم این بازیکن در دومین روز تعطیلات کریسمس برگزار شد و این در حالی است که باشگاه بارسلونا نهایت تلاشش را برای تمدید قرارداد با او به کار گرفته که در تابستان سال ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان