فروش اینترنتی بلیت در خراسان جنوبی 139 درصد افزایش یافت


فروش اینترنتی بلیت در خراسان جنوبی 139 درصد افزایش یافت

بیرجند - ایرنا - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 26 هزار و 313 فقره بلیت از طریق سامانه فروش اینترنتی شرکت‌های حمل و نقل مسافر استان خریداری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 139 درصد افزایش دارد.

مهدی گرجی روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، لزوم اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، فروش اینترنتی بلیت‌های مسافرتی از سال ۹۸ در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و تشکل‌های صنفی مسافری استان قرار گرفته که با استقبال قابل توجهی در استان مواجه شده است.

وی افزود: شرکت‌های حمل و نقل مسافر شهرستان بیرجند با تعداد ۱۹ هزار و ۵۷۰ فقره بلیت اینترنتی صادره بیشترین میزان فروش بلیت را در استان داشته و ۷۴ درصد بلیت‌های صادره را به خود اختصاص داده‌اند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی گفت: این موضوع علاوه بر اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، کاهش هزینه‌ها ، کاهش ترافیک شهری و مخاطرات زیست محیطی و تسهیل در دریافت بلیت برای انجام سفرهای با برنامه را در پی خواهد داشت.

وی افزود: مسافران می‌توانند از طریق وب سایت‌های اینترنتی www.payaneha.com و www.payaneh.ir و بدون مراجعه به پایانه مسافری و شرکت‌های حمل و نقل مسافر نسبت به خرید و دریافت بلیت اقدام کنند.

گرجی بیان کرد: سامانه گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و نظرات مسافران درخصوص نحوه ارائه خدمات سفرها است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!