رئیس قوه‌قضاییه میلاد حضرت عیسی(ع) و آغاز سال نو میلادی را تبریک گفت


رئیس قوه‌قضاییه میلاد حضرت عیسی(ع) و آغاز سال نو میلادی را تبریک گفت

تهران - ایرنا - رئیس قوه قضاییه در پیامی میلاد حضرت عیسی‌بن مریم(ع) و آغاز سال نو میلادی را به همه مسیحیان جهان تبریک گفت.

به گزارش ایرنا از مرکز رسانه قوه قضاییه، در پیام تبریک حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای آمده است: پرستش و ستایشِ مظهر اعلای عدالت، حقیقت و زیبایی، افق بی‌نهایتی است که پیامبران الهی از جمله حضرت مسیح علیه‌السلام هماره انسان را به آن دعوت نموده و فطرت خداجوی بشر نیز در طول تاریخ به آن متمایل بوده است؛ اما شوربختانه امروز قدرت‌های سلطه‌گر جهانی با ظلم‌ها، تبعیض‌ها و جنایات شرربار خود، عدالت را به مسلخ زیاده‌خواهی‌های خویش برده و جوامع انسانی را از پرتو درخشان عدل و انصاف، و صلح و سعادت که آرمان حضرت عیسی بن مریم (ع) و همه انبیای الهی بوده، دور کرده‌اند.

وی افزود: بر ماست که در سالروز تولد نبی آسمانی و پیامبر صلح و رحمت، در هر جای جهان که هستیم، پرچم عدالتخواهی را علیه سلطه‌گران ستمگر برافرازیم تا دنیای امروز ما هر چه بیشتر به آرمان‌های زیبای پیامبران آسمانی نزدیکتر شود.

محسنی اژه ای تصریح کرد:‌ اینجانب زادروز ولادت حضرت مسیح (ع) را به همه پیروان راستینِ مشی و مرام عیسی بن مریم (ع) در جای جای عالم، بویژه هموطنان عزیز مسیحی تبریک و تهنیت گفته و برای ایشان و همه یکتاپرستان عدالت‌طلب، آرزوی صلح و سعادت دارم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی