برخورد قضایی با عاملان توهین به حجاب در یک دامپزشکی + ماجرای توهین و فیلم


برخورد قضایی با عاملان توهین به حجاب در یک دامپزشکی + ماجرای توهین و فیلم

رییس پلیس فتای پایتخت از برخورد با عاملان توهین به حجاب در یک دامپزشکی در تهران خبر داد.

برخورد قضایی با عاملان توهین به حجاب در یک دامپزشکی + ماجرای توهین و فیلم

به گزارش راهبرد معاصر به دنبال انتشار ویدویی از توهین به حجاب اسلامی از سوی افرادی در یکی از دامپزشکی‌های تهران در فضای مجازی، رییس پلیس فتای پایتخت از برخورد با عاملان این ویدیوی موهن خبر داد. مدتی پیش ویدیویی موهن در فضای مجازی منتشر شد که در جریان آن فردی اقدام به قراردادن تکه‌ای پارچه بر سر یک سگ کرده و با بیان الفاظی نامناسب به حجاب اسلامی توهین کرده بود. این موضوع باعث ناراحتی بسیاری از شهروندان شده و واکنش‌های زیادی را درپی داشت.

در همین راستا سرهنگ داوود معظمی گودرزی، رییس پلیس فتای تهران بزرگ گفت:‌ به دنبال انتشار ویدیویی از یک دامپزشکی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اقدام نامتعارف افراد حاضر در ویدئو و تمسخر حجاب اسلامی،در پی درخواست های مکرر مردمی از پلیس پس از انتشار این ویدیوی توهین آمیز و جریحه دار شدن افکار عمومی، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت و افراد مرتبط با موضوع پس از شناسایی توسط کارشناسان پلیس فتای فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، در پلیس فتا حاضر شدند.

وی با اشاره به اینکه امنیت روانی مردم خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: پلیس فتا با هرگونه هنجارشکنی و اقدامات توهین آمیز در فضای مجازی مطابق قانون برخورد خواهد کرد و در این مورد نیز برخورد قانونی با این افراد انجام شد./ایسنا

ماجرای توهین به حجاب در یکی از کلینیک‌های تهران

در یکی از کلینیک‌های دامپزشکی کلیپی در توهین به حجاب منتشر شد که رئیس دامپزشکی تهران از شناسایی فرد هتاک و ارسال پرونده آن به دادسرا خبرداد.

این کلیپ که در یکی از کلینیک‌های دامپزشکی منتشر شده با نمایش سگی که روسری بر سر دارد به حجاب توهین می‌کند.

سیدعلی بابایی مدیر کل دامپزشکی استان تهران در این خصوص اظهار کرد: پس از اطلاع از موضوع بلافاصله پیگیر موضوع و شناسایی فرد متخلف شدیم که متوجه شدیم این کلینیک در منطقه 5 تهران است.

وی گفت: یک هیأت بدوی انتظامات نظام دامپزشکی استان را داریم که موضوعات شکواییه‌هایی که از صنف دام پزشکی وجود دارد در آن بررسی می‌شود، از طرف قوه قضاییه یک عضو در این جلسه حضور دارد.

مدیر کل دامپزشکی استان تهران افزود: در این جلسه هر حکمی صادر شود قابلیت اجرا دارد لذا یکی از احکام در این جلسه مشخص می‌شود.

بابایی در خصوص جنبه‌های دیگر این تخلف افزود: یک نامه‌ای به پلیس فتا تنظیم و ارسال همچنین همزمان با توجه به بحث‌های مدنی که وجود دارد نامه‌ای به دادستان ناحیه 5 ارسال کردیم تا متناسب با جرمی که داشتند برخورد لازم شود.

وی با اشاره به اینکه امروز این موضوع در جلسه بررسی می‌شود خاطر نشان کرد: امروز در جلسه شورای بدوی نظام این پرونده بررسی می‌شود و فکر میکنم اولین حکم را امروز صادر شود./فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد