یادبود درگذشتگان هنر ایران در دوران کرونا | رکوییم موتزارت در تالار وحدت اجرا می‌شود


یادبود درگذشتگان هنر ایران در دوران کرونا | رکوییم موتزارت در تالار وحدت اجرا می‌شود

رسانه نوا – تالار وحدت شامگاه چهارشنبه یکم دی میزبان کنسرت «رکوییم موتزارت» به یاد درگذشتگان هنر ایران در دوران کرونا می‌شود. به گزارش رسانه نوا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، در نخستین کنسرت تالار وحدت با حضور مخاطبان، پس از دوسال از آغاز همه‌گیری بیماری کرونا، کنسرت «رکوییم موتزارت» اجرا می‌شود. این کنسرت به یاد و در...

رسانه نوا – تالار وحدت شامگاه چهارشنبه یکم دی میزبان کنسرت «رکوییم موتزارت» به یاد درگذشتگان هنر ایران در دوران کرونا می‌شود.


به گزارش رسانه نوا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، در نخستین کنسرت تالار وحدت با حضور مخاطبان، پس از دوسال از آغاز همه‌گیری بیماری کرونا، کنسرت «رکوییم موتزارت» اجرا می‌شود.

این کنسرت به یاد و در گرامی‌داشت درگذشتگان هنر ایران در دوران کرونا، به رهبری بردیا کیارس با همراهی ارسلان کامکار کنسرت مایستر، سحر انزلی رهبر گروه کر هاسمیک کاراپتیان، مهدی قاسمی رهبر گروه کر شهر تهران، میلاد عمرانلو رهبر گروه کر تنال و نوازندگان و خوانندگان کر ارکسترها اجرا می‌شود.

کنسرت «رکوییم موتزارت»؛ به یاد درگذشتگان هنر ایران در دوران کرونا، یکم دی از ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود. این کنسرت دوم دی از ساعت ۲۱ از طریق سایت بنیاد رودکی به نشانی bonyadroudaki.com و صفحه اینستاگرام هفدانگ به نشانی @hafdang در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موسیقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس