تنیسور مجارستانی: جوانان ایرانی پتانسیل بالایی دارند


تنیسور مجارستانی: جوانان ایرانی پتانسیل بالایی دارند

کیش- ایرنا- بازیکن مجارستانی تیم تنیس نیرو تابلوریلی البرز گفت: تنیسورهای ایرانی به ویژه بازیکنان جوان سطح خوبی دارند و اگر تجربه بین المللی آنها بیشتر شود، می‌توانند نتایج خوبی بگیرند.

گرگلی ماداراش بازیکن مجارستانی تیم نیرو تابلوریلی البرز روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در مورد قهرمانی تیمش در جام حذفی تنیس اظهار داشت: بازی‌ها در سطح خوبی برگزار شد. مسابقات در دو بازی اول آسان تر بود اما مسابقات فینال در سطح بالاتری برگزار شد. در نهایت هم ست‌های مهم را پیروز شده و توانستیم قهرمان شویم.

وی در مورد کیفیت تنیس بازان ایرانی گفت: تنیسورهای ایرانی به ویژه نفرات جوان پتانسیل خوبی دارند که باید روی آنها کار شود. این تورنمنت باعث شد تا سطح بازیکنان بالاتر برود. کیفیت تنیسورهای ایرانی مانند سینا مقیمی با برگزاری مسابقات بین المللی بالاتر می رود.

بازیکن مجارستانی تیم نیروتالوریلی گفت: این بار اولی است که به تهران می آیم. از شهر کیش و ایرانی ها خوشم آمده و غذای ایرانی را هم دوست داشتم. حتما دوباره برمی‌گردم تا شهرهای دیگر ایران را ببینم.

فینال این دوره از رقابت‌ها امروز پس از ۲ هفته جدال با ۱۳۸ تیم، بین تیم وانسی و نیرو تابلوریلی البرز در زمین شماره ۳ مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار شد.

تیم پوشاک وانسی که یک بار در لیگ تنیس ایران قهرمانی را تجربه کرده است، در این رویداد با ترکیب هرنان کازانوا بازیکن آرژانتینی، علی یزدانی، امیرحسین بادی و ارسلان قمی با مربیگری مهدی بهزادپور حاضر شد و ترکیب تیم نیرو تابلوریلی البرز را ماداراش از مجارستان، سینا مقیمی، سام‌مقدم و با مربیگری صابر رستم‌پور تشکیل داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟