برنامه های «یلدای انتظار» و « یلدای مهر علوی» در شب چله برگزار شد


برنامه های «یلدای انتظار» و « یلدای مهر علوی» در شب چله برگزار شد

مهدویان پور از اجرای برنامه هایی نظیر «یلدای انتظار» و « یلدای مهر علوی» به همت گروه جهادی خادمین شهدا مسجد «جامع صاحب الزمان (عج)» محله «سهل آباد» در شب چله خبر داد.

«محمدجعفر مهدویان پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: به همت گروه جهادی خادمین شهدا مسجد «جامع صاحب الزمان (عج)» محله «سهل آباد» برنامه های مختلفی به مناسبت شب یلدا برگزار شد و در واقع شب یلدا را با «یلدای مهدوی» برگزار کردند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «سربازان ولایت» شیراز افزود: برنامه ها با محوریت مسجد و با همکاری کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج مسجد برگزار شد که با حمایت خیرین و عقد قرارداد با یکی از فروشگاه های فروش کفش در شیراز، موفق به تهیه کفش برای خانواده های بی سرپرست و بچه های یتیم در محله شدند.

وی با اشاره به اجرای «یلدای مهر علوی»، خاطرنشان کرد: خادمین کانون فرهنگی «سربازان ولایت» شیراز در آخرین شب پاییز با دعوت از یتیمان محله شب یلدای خود را با مدد از پدر یتیمان، مولا علی (ع) در بین بچه های یتیم و در کتابخانه «شهدا» مسجد جامع «صاحب الزمان (عج)» گذراندند که این شب به یادماندنی مورد استقبال بچه های یتیم قرار گرفت.

مهدویان پور با تاکید بر اینکه در پایان این برنامه با حمایت خیرین، هدایای نقدی بابت خرید البسه زمستانی، به بچه های یتیم اهدا شد، خاطرنشان کرد: در این برنامه سعی شد حالا که از داشتن سرپرست در کنار خود محروم هستند با این هدیه اندک، کمی شادی به دل آنها هدیه کنیم.

وی همچنین افزود: گروه مهدوی کانون برنامه «سه شنبه های مهدوی» خود را، به دلیل قرار گرفتن در شب یلدا با عنوان «یلدای انتظار» با هدف قرار انتظار امام زمان (عج) در موکب فاطمی، مسجد جامع صاحب الزمان (عج) با توزیع بسته های انار و شیرینی و فال نوشته شهدا همراه با پخش صوت مهدوی در بین اهالی محله «سهل آباد» اجرا کردند.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا