تغییر چهره برادران خواننده از گذشته تا کنون +عکس


تغییر چهره برادران خواننده از گذشته تا کنون +عکس

در این بخش عکس قدیمی زیبایی از سیروان خسروی و زانیار خسروی ، دو چهره سرشناس موسیقی ایران را منتشر نموده ایم که برای طرفدارانشان جذاب می باشد.

سیروان خسروی و زانیار خسروی دو خواننده سبک پاپ کشورمان هستند که به تازگی در یکی از سریال های نمایش خانگی به نام حرفه ای با یکدیگر هم بازی هستند. این دو برادر تنها در دو قطعه ی “تو مریضی” و “آره” با هم همخوانی داشته اند و سیروان خسروی به جز آلبوم های نام آشنایی که منتشر نموده، خواننده تیتراژ آغازین و تیتراژ پایانی مجموعهٔ تلویزیونی ساختمان پزشکان و برنامهٔ بیست‌هجده با تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور بوده است. در این بخش عکس قدیمی زیبایی از سیروان خسروی و زانیار خسروی ، دو چهره سرشناس موسیقی ایران را منتشر نموده ایم که برای طرفدارانشان جذاب می باشد.

تغییر چهره برادران خواننده از گذشته تا کنون +عکس

سیروان و زانیار خسروی در گذر زمان/ عکس از بهروز ساسانی

سیروان خسروی متولد 4 مرداد 1361 و زانیار خسروی متولد 2 اردیبهشت 1364 در تهران است. پدر این دو برادر خواننده، کرمانشاهی و مادر آنها اهل سنندج است و سیروان فرزند اول خانواده است.

سیروان خسروی تحصیلکرده مقطع دیپلم ریاضی و دانشجوی انصرافی سال سوم دانشگاه از رشته اقتصاد نظری و زانیار فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق از دانشگاه فرهنگ است، این دو برادر به جز خوانندگی و آهنگسازی، بازیگری، مدلینگ و تبلیغات را نیز تجربه کرده اند.

ازدواج زانیار با هم کلاسی اش

زانیار خسروی متاهل است و با آرنیکا صادقی همکلاسی دانشگاهی اش ازدواج کرده است. زانیار در فیلم سینمایی برف روی کاج ها در سال 1390 و در سریال خانگی؛ عشق تعطیل نیست و حرفه ای ایفای نقش نموده است.

تغییر چهره برادران خواننده از گذشته تا کنون +عکس

زانیار خسروی و همسرش آرنیکا صادقی

زندگی خصوصی و ازدواج سیروان خسروی

سیروان خسروی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. او در فیلم سوت پایان نیکی کریمی در حضوری کوتاه در نقش خود ظاهر شد. همچنین بازیگر نقش اول یکی از سریال های نمایش خانگی به نام حرفه ای شده است.

تغییر چهره برادران خواننده از گذشته تا کنون +عکس

سیروان خسروی در سریال حرفه ای/ عکس از ن.نصیری

زندگی خصوصی سیروان خسروی مانند بسیاری از هنرمندان خالی از حاشیه نبوده است و در زندگی او حواشی مانند همکاریش با انریکه ایگلسیاس، انتقادات سیاسی و کمپین تحریم کنسرتش در سنندج وجود دارد. همچنین طول سال های فعالیت سیروان در نقش آهنگساز و تنظیم کننده همیشه این اتهام به او وارد شده که کارهایش کاور هستند و فقط با تغییرات کوچکی ایرانیزه شده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


محمد صادقی بازیگر جنجالی از ایران مهاجرت کرد