پیش بینی‌های «نوستراداموس بالکان» برای سال 2022


پیش بینی‌های «نوستراداموس بالکان» برای سال 2022

پیش بینی‌های بابا وانگا، پیرزن نابینای بالکانی 25 سال پس از مرگش هم در حال محقق شدن هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری یاهو، بابا وانگا، یک پیرزن نابینا با نام واقعی وانگلیا گوشترووا به دلیل پیش بینی‌های دقیق و وحشتناکش از جمله ظهور داعش و برگزیت به نوستراداموس بالکان شهرت دارد.

بابا وانگا پیش از مرگش ادعا می‌کرد در ۱۲ سالگی بینایی خود را از دست داده و همین امر موجب روشن بینی او شده است. وی که در سال ۱۹۹۶ از دنیا رفته ۶ پیش بینی وحشتناک برای سال ۲۰۲۲ کرده است. بنابر پیش بینی‌های بابا وانگا جهان در سال ۲۰۲۲ با افزایش فجایع طبیعی از جمله سونامی، زلزله، طوفان و آتش سوزی جنگل‌ها مواجه خواهد بود.

سیل در استرالیا و آسیا

وی همچنین پیش بینی کرده که استرالیا و چندین کشور آسیایی در معرض سیل‌های فاجعه باری قرار خواهند گرفت.کمبود آب آشامیدنی به یک بحران تبدیل خواهد شد و بسیاری از کشور‌ها با کمبود شدید آب آشامیدنی سالم دست و پنجه نرم خواهند کرد.

پیش بینی‌های «نوستراداموس بالکان» برای سال 2022

سربرآوردن ویروس جدید در سیبری

او همچنین پیش بینی کرده گروهی از محققان یک ویروس کشنده را در سیبری کشف می‌کنند. به گفته بابا وانگا، ویروس کشنده جدیدی در سیبری کشف خواهد شد که از هم اکنون منجمد شده است و چیزی متفاوت از ویروس کووید ۱۹ است.

قحطی در هند

برخی دیگر از پیش بینی‌های بابا وانگا برای سال ۲۰۲۲ قحطی شدید و شیوع نوعی طاعون در هندوستان است. بابا وانگا همچنین پیش بینی کرد که دمای هوا تا ۵۰ درجه سانتیگراد می‌رسد و ملخ‌ها به محصولات کشاورزی و زمین‌های کشاورزی حمله می‌کنند و باعث قحطی می‌شوند.

پیش بینی‌های «نوستراداموس بالکان» برای سال 2022

بیگانگان به زمین حمله خواهند کرد

بابا وانگا همچنین پیش بینی کرد سیارکی به نام «اوموآ موآ» Oumuamua توسط بیگانگان به زمین فرستاده خواهد شد.

پیشتر بسیاری از پیش بینی‌های این روشن دل بالکانی به وقوع پیوسته که در آن جمله می‌توان به فروپاشی شوروی سابق، پیروزی سیاسی بوریس یلتسین، رییس جمهور سابق روسیه و حمله تروریستی ۱۱ سپتامبر اشاره کرد.

وی همچنین فاجعه چرنوبیل و سونامی ویرانگر سال ۲۰۰۴ که حدود هزاران کشته بر جای گذاشت را نیز پیش بینی کرده بود.

وی در مورد سال ۲۰۲۱ به طور مستقیم شیوع کرونا را پیش بینی نکرده بود، ولی گفته بود در این سال (۲۰۲۱) شاهد حوادث ویرانگری خواهیم بود که سرنوشت بشریت را تغییر می‌دهد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان