اقدام جنجالی ملانیا ترامپ و فروش چشمانش در بازار ارز دیجتیال+ عکس


اقدام جنجالی ملانیا ترامپ و فروش چشمانش در بازار ارز دیجتیال+ عکس

اقدام جنجالی ملانیا ترامپ و فروش چشمانش در بازار ارز دیجتیال+ عکس ماجرای جدید و خبرساز ملانیا ترامپ همسر ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در بازار ارز دیجیتال را با هم دنبال می کنیم. به گزارش سایت نازوب ملانیا ترامپ وارد بازار ارز دیجیتال و توکن ها شد. او با انتشار خبری از فروش توکن‌های دیجیتال در وبسایت خود گفت و افزود که اولین اثر، یک نقاشی...

اقدام جنجالی ملانیا ترامپ و فروش چشمانش در بازار ارز دیجتیال+ عکس

ماجرای جدید و خبرساز ملانیا ترامپ همسر ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در بازار ارز دیجیتال را با هم دنبال می کنیم.

به گزارش سایت نازوب ملانیا ترامپ وارد بازار ارز دیجیتال و توکن ها شد. او با انتشار خبری از فروش توکن‌های دیجیتال در وبسایت خود گفت و افزود که اولین اثر، یک نقاشی دیجیتالی از چشمان خود او خواهد بود.

با وجود سابقه پرچالش خانواده ترامپ در امور خیریه، ملانیا ترامپ از فروش توکن در وبسایت خود خبر داد و گفت «بخشی از درآمد این کار» به کودکان تعلق خواهد گرفت. کارشناسان این ابهام را نوعی بازاریابی دانستند.

به گزارش نازوب به نقل از الجزیره، ملانیا ترامپ وارد بازار توکن شد؛ او با انتشار خبری از فروش توکن‌های دیجیتال در وبسایت خود گفت و افزود که اولین اثر، یک نقاشی دیجیتالی از چشمان خود او خواهد بود.

فروش NFT یا توکن‌های غیرقابل تعویض در وب سایت ملانیا ترامپ، بانوی اول سابق آمریکا، در ازای توکن‌های Solana خواهد بود که در حال حاضر هر کدام حدود ۱۸۰ دلار ارزش دارند.

ملانیا این NFT‌ها را «در فواصل زمانی منظم» در وب سایت خود منتشر خواهد کرد و بخشی از درآمد حاصل از آن به کودکان اختصاص داده می‌شود، اما درصد و روش آن مشخص نشده است.

آرون دورفمن، رئیس و مدیر عامل یک شرکت خیریه می‌گوید وقتی گفته می‌شود «بخشی از درآمد» صرف خیریه خواهد شد «این بدان معناست که خیریه بخشی جدی از برنامه آن‌ها نیست؛ این کار یک ترفند بازاریابی است.»

خانواده ترامپ سابقه پر چالشی در موسسات خیریه دارند؛ دونالد ترامپ در زمان ریاست جمهوری خود و پس از ماجرا‌های رسانه‌ای زیاد پذیرفت از بنیاد خیریه ترامپ به عنوان قلک شخصی استفاده می‌کرده و متعهد شد ۲ میلیون دلار جریمه بین هشت موسسه خیریه توزیع کند؛ در نهایت نیز بنیاد خیریه او منحل شد!

اقدام جنجالی ملانیا ترامپ و فروش چشمانش در بازار ارز دیجتیال+ عکس

NFT‌ها مالکیت یک مورد را با ثبت جزئیات در یک دفتر کل دیجیتالی به نام بلاک چین تأیید می‌کنند که عمومی و از طریق اینترنت قابل دستیابی است؛ از بین رفتن یا کپی این توکن‌ها غیرممکن است.

در حالی که فعالیت در بازار توکن اغلب به عنوان یک سرگرمی برای کلکسیونر‌ها مطرح می‌شود، نوسان در ارزش‌های آن‌ها و نواقص قانونی و پذیرش بین‌المللی آن‌ها به عنوان یک چالش قانونی در نظر گرفته می‌شود.

مطالب مرتبط :

عکس های برهنه و لخت زن دونالد ترامپ (ملانیا ترامپ)
دعوای جنجالی ملانیا ترامپ با شوهرش سر بی حجابی (عکس)
جراحی احمقانه زنی برای شبیه شدن به ملانیا ترامپ (عکس)
مدل لباس سه بعدی و 200 میلیونی ملانیا ترامپ (تصاویر)
کیک عروسی ملانیا ترامپ پس از 12 سال به مزایده گذاشته شد! + تصاویر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا از سال 1969 انسان دیگر بر روی ماه فرود نیامد؟