علت کاربردی نبودن برخی طرح‌ها در شهر تهران


علت کاربردی نبودن برخی طرح‌ها در شهر تهران

عضو شورای شهر تهران گفت: حوادث نشان می‌دهد که در طرح‌هایی آماده می‌کنیم خیلی ذینفعان را در نظر نمی‌گیریم و در برخی مواقع نیز نهاد‌های نظارتی دست همکاران ما را میبندند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،احمد علوی عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی امروز شورا در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به انفجار در بازار گل و گیاه محلاتی اظهار کرد: حوادثی از این دست نشان داد که ما درد و مشکل را می‌شناسیم و سال هاست که آن را بررسی و برایش طرح می‌نویسیم اما در همین حد می‌ماند تا اتفاقی بیفتد و برویم با دستور دادستانی آن را پلمب کنیم.

وی ادامه داد: علت کاربردی نبودن طرح‌ها نادیده گرفته شدن حقوق ذینفعان است، این حوادث نشان می‌دهد که در طرح‌هایی آماده می‌کنیم، خیلی ذینفعان را در نظر نمی‌گیریم و در برخی مواقع نیز نهاد‌های نظارتی دست همکاران ما را می بندند و نمی توانیم که با ذینفعان به توافق برسیم.

عضو شورای شهر تهران گفت: نتیجه این می‌شود که حوادث رخ می‌دهند و تازه ما به فکر می‌افتیم که ذی نفعان را در نظر بگیریم. همین مشکل را در نوسازی بافت فرسوده هم داریم، در آنجا هم حقوق افراد را در نظر نگرفته ایم و بیشتر به فکر خودمان بودیم.

علوی بیان کرد: از همکاران در دوره جدید مدیریت شهری می خواهم با توجه به زمان حدود ۴ ساله که در اختیار و جرات و جسارت را دارند، برای این فکری کنند و طرح‌ها را بازنگری کنند و درگیر طرح‌های قدیمی نشویم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا